LONDON, 16. veljače (Hina/Reuters) - Europski potrošači sve više svoju ljubav prema kupovini pokazuju on-line, a vlasnici kreditne kartice Visa krajem prošle su godine dva puta više kupovali preko Interneta nego krajem 2001.,
objavljeno je iz te kartične kuće.
LONDON, 16. veljače (Hina/Reuters) - Europski potrošači sve više
svoju ljubav prema kupovini pokazuju on-line, a vlasnici kreditne
kartice Visa krajem prošle su godine dva puta više kupovali preko
Interneta nego krajem 2001., objavljeno je iz te kartične kuće.#L#
U razdoblju od listopada do prosinca 2002., korištenjem Visa
kartice on-line potrošeno je ukupno 2,57 milijardi eura, što je 136
posto više nego u istom razdoblju godinu dana ranije. Najveći je
rast zabilježen u sektoru putovanja i usluga, pri čemu je
zabilježeno 13 puta više on-line rezervacija leta i preko devet
puta više unajmljivanja automobila nego 2001.
Iz Vise su odbili otkriti koliki je u novčanom smislu udio pojedinih
sektora u ukupnom iznosu. "Ne želimo svojim konkurentima davati
informacije o tome gdje smo jaki, a gdje ne", rekla je
glasnogovornica te tvrtke. No, kazala je da su prihodi u trećem
tromjesečju 2002. bili 15 posto viši u odnosu na isto razdoblje
godine ranije.
(Hina) gbo sbo