FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VISA ZABILJEŽILA RAST ON-LINE PRODAJE

LONDON, 16. veljače (Hina/Reuters) - Europski potrošači sve više svoju ljubav prema kupovini pokazuju on-line, a vlasnici kreditne kartice Visa krajem prošle su godine dva puta više kupovali preko Interneta nego krajem 2001., objavljeno je iz te kartične kuće.
LONDON, 16. veljače (Hina/Reuters) - Europski potrošači sve više svoju ljubav prema kupovini pokazuju on-line, a vlasnici kreditne kartice Visa krajem prošle su godine dva puta više kupovali preko Interneta nego krajem 2001., objavljeno je iz te kartične kuće.#L# U razdoblju od listopada do prosinca 2002., korištenjem Visa kartice on-line potrošeno je ukupno 2,57 milijardi eura, što je 136 posto više nego u istom razdoblju godinu dana ranije. Najveći je rast zabilježen u sektoru putovanja i usluga, pri čemu je zabilježeno 13 puta više on-line rezervacija leta i preko devet puta više unajmljivanja automobila nego 2001. Iz Vise su odbili otkriti koliki je u novčanom smislu udio pojedinih sektora u ukupnom iznosu. "Ne želimo svojim konkurentima davati informacije o tome gdje smo jaki, a gdje ne", rekla je glasnogovornica te tvrtke. No, kazala je da su prihodi u trećem tromjesečju 2002. bili 15 posto viši u odnosu na isto razdoblje godine ranije. (Hina) gbo sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙