PULA, 13. veljače (Hina) - Ministar javnih radova, obnove i graditeljstva Radimir Čačić i glavni direktor BINA-Istre Emmanuel De Boutray potpisali su danas u Puli Ugovor o koncesiji za gradnju zapadnog kraka Istarskog ipsilona,
odnosno faze 1B.
PULA, 13. veljače (Hina) - Ministar javnih radova, obnove i
graditeljstva Radimir Čačić i glavni direktor BINA-Istre Emmanuel
De Boutray potpisali su danas u Puli Ugovor o koncesiji za gradnju
zapadnog kraka Istarskog ipsilona, odnosno faze 1B.#L#
Čačić je pred hrvatskim gospodarstvenicima ocijenio da je tako
dobar i povoljan ugovor između koncesionara BINA-Istre i davatelja
koncesije, t.j. Vlade, prvi takav posao sklopljen u istočnoj i
središnjoj Europi jer je, po njegovim riječima, 60 posto dulja
cesta od istočnog kraka a bit će 20 posto jeftinija i građena bez
državnih jamstava, s rokom koncesije od 19 godina.
Rekao je kako u vrijeme HDZ-ove vlasti najpoznatija svjetska tvrtka
za gradnju cesta Bouygues bila proglašena preskupom, jer je
osigurala 15-postotnu dobit za cestu (istočni krak) koja nije
autocesta. Međutim, smatra Čačić, druga je strana bila nesposobna i
nestručna i nije Bouygues kriv što je zbog tog posla proglašen
najsposobnijom svjetskom građevnom tvrtkom.
"Ponosimo se tim ugovorom i poslovnom suradnjom s uspješnim
partnerom, što ne bi bilo moguće da Hrvatska nije postigla
respektabilan bonitet na europskom i svjetskom tržištu. To nije
zasluga samo Ministarstva, nego cijele Vlade", kazao je ministar,
poručivši kako ništa ne može spriječiti izvedbu toga stretškog
cestovnog projekta za Hrvatsku i Istru jer je određen izvođač,
cijena radova i rokovi te osiguran i novac.
Glavni direktor Bouyguesa Emmanuel de Boutrey izrazio je veliko
zadovoljstvo potpisivanjem ugovora o koncesiji za zapadni krak
Istarskog ipsilona, istaknuvši kako je koncesionar osigurao 280
milijuna eura. Zahvaljujući tomu nakon trogodišnjeg razdoblja
ubrzane gradnje do početka 2006. bit će gotova dionica Umag-Pula,
rekao je.
(Hina) dspo vkn