FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ANKETA: REKLAME MAME NA KUPNJU NEPOTREBNIH PROIZVODA

ZAGREB, 11. veljače (Hina) - Čak 82 posto hrvatskih građana misli da reklamiranje dovodi ljude u iskušenje i mami ih na kupnju nepotrebnih proizvoda, ali i njih gotovo dvije trećine smatra da su reklame prilično korisne za potrošače te da rezultiraju većom prodajom i time indirektno potiču zaposlenost. Više od polovice građana smatra kako su reklame u većini slučajeva prilično zabavne.
ZAGREB, 11. veljače (Hina) - Čak 82 posto hrvatskih građana misli da reklamiranje dovodi ljude u iskušenje i mami ih na kupnju nepotrebnih proizvoda, ali i njih gotovo dvije trećine smatra da su reklame prilično korisne za potrošače te da rezultiraju većom prodajom i time indirektno potiču zaposlenost. Više od polovice građana smatra kako su reklame u većini slučajeva prilično zabavne. #L# Neki su to od zanimljivih rezultata iz ankete o stavovima stanovništva o reklamama koju je proveo zagrebački GfK Centar za istraživanje tržišta. Vrlo je visok postotak ispitanika - njih 79 posto koji smatraju da reklame potiču konkurenciju među proizvođačima i prisiljavaju ih na usavršavanje proizvoda. Da reklame u kojima se pojavljuju poznate ličnosti privlače veću pažnju misli pak 78 posto ispitanika. Čak tri četvrtine anketiranih (75 posto) smatra da reklame ponekad daju korisne podatke o novim proizvodima, a 64 posto da je reklamiranje općenito prilično korisno za potrošače. Isti postotak građana (64 posto) drži da reklamiranje rezultira većom prodajom, te time i zaposlenošću i čuvanjem radnih mjesta, a 62 posto smatra da im reklame omogućavaju bolju usporedbi različitih proizvoda. Istodobno, 62 posto ispitanika drži da reklamiranje nepotrebno utječe na više cijene proizvoda. Usporedbe pak s ranije provedenim anketama na istu temu pokazuju da je prije dvije godine samo 51 posto građana zastupalo mišljenje da reklame u osnovi mame na kupnju nepotrebnih proizvoda, dok se sada sa takvom tvrdnjom slaže više od 80 posto anketiranih. Druga ozbiljnija primjedba, napominju iz GfK, odnosi se na cijene - da su cijene više zbog reklama u 2000. mislilo je 52 posto ispitanika a sada ih je već 62 posto. U istom istraživanju GfK Centra za istraživanje tržišta, dobiveni su i odgovori na pitanje o količini reklama kojima smo svakodnevno izloženi. Najviše je onih, 62 posto kojim misle da kod nas ima previše reklama, dok njih 27 smatra da ih ima onoliko koliko treba biti. Tek 9 posto građana kaže da bi moglo biti i više reklama a da im ne dosade. (Hina) ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙