FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

REKTORSKI ZBOR ZA ŠTO HITNIJI ULAZAK U REFORMU VISOKOG ŠKOLSTVA

ZAGREB, 10. veljače (Hina)- Rektorski zbor visokih učilišta u Hrvatskoj podržao je Nacrt zakona o znanstveno-istraživačkoj djelatnosti i visokom obrazovanju te je najavio veći angažman sveučilišta na Prijedlogu projekta odgoja i obrazovanja za 21. stoljeće, koji je krajem proteklog tjedna naišao na protivljenje većine saborskih zastupnika.
ZAGREB, 10. veljače (Hina)- Rektorski zbor visokih učilišta u Hrvatskoj podržao je Nacrt zakona o znanstveno-istraživačkoj djelatnosti i visokom obrazovanju te je najavio veći angažman sveučilišta na Prijedlogu projekta odgoja i obrazovanja za 21. stoljeće, koji je krajem proteklog tjedna naišao na protivljenje većine saborskih zastupnika.#L# Rektorski zbor smatra da treba bez odgađanja ući u reformu visokog školstva koju predviđa novi zakon. Članovi zbora spornu odrebu o funkcionalnoj integraciji sveučilišta ocijenili su prihvatljivom, ali se zauzimaju da se u zakon unese krajnji rok do kojega sveučilište mora postići punu integriranost. Hrvatsku međunarodni dokumenti obvezuju na uspostavu integriranog sveučilišta do 2008., što znači da fakulteti trebaju izgubiti status pravne osobe, za što sada postoje veliki otpori, a da osnovna sastavnica sveučilišta budu odjeli. U odjelima bi se, prema nacrtu zakona, izvodili studijski programi te razvijao znanstveni, umjetnički i stručni rad u jednom znanstvenom polju ili interdisciplinarnom znanstvenom području. "Za reformu treba imati kritičku masu javnosti jer zakon samo potiče na promjenu procesa", rekla je predsjednica zbora Helena Jasna Mencer. Članovi zbora pozvali su se na prekjučerašnje odvojene prijedloge sinidikata znanosti i Savjeta SDP-a da se u reformu ide što prije s obvezom određivanja krajnjeg roka integriranosti sveučilišta. Zbor je ocijenio da sveučilište nije bilo dovoljno uključeno u izradu prijedloga strategije odgoja i obrazovanja te je najavio da će se akademska zajednica zauzeti za njegovu temeljitu promjenu na znanstveno-istraživačkom pristupu problemima. "Nastavnički fakulteti smatraju da završeni profesori mogu odgovoriti svim izazovima, a prijedlog da učitelji s pojačanim programom mogu predavati predmetnu nastavu nije prihvaćen nikako", rečno je. (Hina) iluc mc

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙