KOELN, 27, veljače (Hina/dpa) - Kino, televizija i računala, prema anketi provedenoj u Njmačkoj na gotovo oko ispitanika u dobi od 16 do 29 godina, kudikamo više privlače mladež nego posjeti kazalištu.
KOELN, 27, veljače (Hina/dpa) - Kino, televizija i računala, prema
anketi provedenoj u Njmačkoj na gotovo oko ispitanika u dobi od 16
do 29 godina, kudikamo više privlače mladež nego posjeti
kazalištu.#L#
Rezultati pokazuju da gotovo 78 posto ispitanika koji više od tri
godine nisu posjetili kazalište radije posjećuje kino predstave, a
50 posto ih više zanima video.
Novac i garderoba, prema rezultatima istraživanja, igraju kod
mladeži važnu ulogu: 65 posto ispitanika kao razlog neposjećivanja
kazališta navodi da se za tako što moraju elegantno odjenuti. Oko 55
posto njih misli da je kazalište skupa zabava, a 59 posto njih se
žali da u kazalištu ne mogu sresti poznanike.
Zanimljivo je da žene radije idu u kazalište nego muškarci.
Rezultati ankete također su pokazali da roditelji nedovoljno
upućuju mladež u kazalište. Samo 19 posto ispitanika na to je
pitanje odgovorilo pozitivno. Gotovo 49 posto ispitanika smatra da
to ne čini ni škola, no istodobno bi 46 posto njih rado pogledalo
predstavu u kazalištu o kojoj je bilo govora na nastavi.
Njemačke kazališne kuće čine sve da privuku i mladež: od znatnih
sniženja cijena karata do specijalnih godišnjih pretplata i
posebnih programa za mladež. Unatoč tome, kazalište se već dugo ne
nalazi među prioritetima mladih.
(Hina) jb il