ZAGREB, 24. siječnja (Hina) - Koncern Agrokor danas je primio službenu potvrdu Agencije za privatizaciju Republike Srbije o tome da je njegova ponuda na tenderu za kupnju 55,49 posto ukupnog kapitala jugoslavenskog proizvođača
sladoleda i smrznutog voća i povrća tvrtke PKB Frikom MDD bila najbolja.
ZAGREB, 24. siječnja (Hina) - Koncern Agrokor danas je primio
službenu potvrdu Agencije za privatizaciju Republike Srbije o tome
da je njegova ponuda na tenderu za kupnju 55,49 posto ukupnog
kapitala jugoslavenskog proizvođača sladoleda i smrznutog voća i
povrća tvrtke PKB Frikom MDD bila najbolja.#L#
U drugoj polovici idućeg tjedna Agrokor će pristupiti pregovorima
koji se prema proceduri tenderske privatizacije trebaju završiti u
roku od 30 dana. Kako je njihova ponuda za tendersku privatizaciju
Frikoma bila precizna i konkretna, u Agrokoru se očekuju vrlo brzi i
efikasni pregovori te skoro potpisivanje ugovora. Pritom iz
zagrebačkog koncerna ne navode podatak o iznosu za kupnju većinskog
udjela Frikoma.
Okončavanjem tenderske privatizacije beogradskog Frikoma te
potpisom ugovora, Agrokor i Frikom zajednički će stvoriti snažnu
grupu poduzeća za proizvodnju i prodaju smrznute hrane, a novi
sustav bit će jedna od najvećih industrija te vrste u Europi, navode
iz Agrokora.
Koristeći sinergije i komplementarnost proizvodnje unutar grupe,
podići će se razina konkurentnosti svih članica, a korištenjem
ekonomije obujma stvorit će se uvjeti za zajedničko širenje u
regiji. Time bi grupa Agrokor učvrstila svoju snažnu regionalnu
poziciju i postala lider u širenju regionalnog partnerstva u ovom
dijelu Europe.
"Frikom" je osnovan 1976. kao zajedničko ulaganje Poljoprivrednog
kombinata Beograd (PKB), Unilevera i Međunarodne financijske
korporacije (IFC). Unilever, koji je unio tehnologiju u "Frikom",
od 1991. nema vlasničkog udjela u toj tvrtki.
Poduzeće ima 900 radnika s prosječnom zaradom od 15.000 dinara (250
eura). U 2000. godini Frikom je ostvario rast neto prodaje od gotovo
30 posto te dobiti za 17,4 posto. Više od 90 posto prihoda ostvaruje
na jugoslavenskom tržištu, ima vlastitu veleprodaju te više od 10
tisuća maloprodajnih hladnjaka u svim krajevima Jugoslavije.
(Hina) pp/ds ds