FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRVATSKA UDRUGA ZA FRANŠIZE PREDSTAVILA SVOJE AKTIVNOSTI NA PROMICANJU FRANCHISINGA

ZAGREB, 23. siječnja (Hina) - Hrvatska udruga za franšize i poslovna partnerstva predstavila je danas svoje aktivnosti vezane uz promicanje franchising poslova u Hrvatskoj, a za kraj ožujka ove godine najavili su i održavanje 1. međunarodnog sajma franšize i poslovnih partnerstva u Zagrebu kojim žele hrvatskoj gospodarskoj i ostaloj javnosti skrenuti više pažnje na taj oblik poduzetništva.
ZAGREB, 23. siječnja (Hina) - Hrvatska udruga za franšize i poslovna partnerstva predstavila je danas svoje aktivnosti vezane uz promicanje franchising poslova u Hrvatskoj, a za kraj ožujka ove godine najavili su i održavanje 1. međunarodnog sajma franšize i poslovnih partnerstva u Zagrebu kojim žele hrvatskoj gospodarskoj i ostaloj javnosti skrenuti više pažnje na taj oblik poduzetništva.#L# Franšiziranje je, po riječima predsjednice Udruge Liljane Kukec, oblik trgovačkog ugovora kojim se prodaje odnosno kupuje poslovni paket tzv. franšiza za pravo upotrebe imena proizvoda ili usluga (trade mark) uz preuzimanje sistema nekog posla (know-how). Pri tome, kupac (franšizer) plaća ulaznu cijenu franšize, a svoje poslovanje može razvijati kompletno u skladu sa poslovanjem vlasnika franšize, ili pak imati samo ugovor o ekskluzivnoj distribuciji određenih proizvoda ili usluga. U oba slučaja, napominje Kukec, kupac dobiva stručnu pomoć pri odabiru mjesta i lokacije poslovanja, obuku, marketing i samu robu. Stoga je to oblik poduzetništva u kojemu nitko nije prepušten sam sebi, što znatno smanjuje rizik posla, pojasnila je Kukec. Dodala je i da se u Hrvatskoj, iako ima dosta franšizera (za talijanske Fornetti-je i Benetton, američki Mc Donalds, kartičarske kuće American Express, Diners i druge, odjeća Iana, sendviči Subway i druge), o samom poslu franchisinga nedovoljno zna. To je i bio glavni motiv osnivanju Hrvatske udruge za franšize i poslovna partnerstva (u studenom prošle godine), kojoj je osnovni cilj promicanje toga poslovanja, edukacija hrvatskog poduzetništva te povezivanje prodavatelja i kupaca franšiza. Uz to, zalagat će se i za stvaranje uvjeta za nacionalne franšize od uspješnih hrvatskih proizvoda i usluga. O svemu tome bit će više govora na 1. međunarodnom sajmu franšize i poslovnih partnerstva koji će se u organizaciji te Udruge održati u Zagrebu od 20. do 22. ožujka ove godine. Uz hrvatske poduzetnike na sajmu i pratećem savjetovanju sudjelovat će i gosti iz Italije, koja je najveći izvoznik franšiza u svijetu. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙