ZAGREB, 22. siječnja (Hina) - Nastup Hrvatske kao zemlje-partnera na ovogodišnjim međunarodnim turističkim sajmovima u Beču ("Ferien 2003") i Stuttgartu (CMT 2003) prošloga i ovoga tjedna značajno je za hrvatski turizam jer se time,
uz povjerenje, pokazuje i da Hrvatska i dalje dobro stoji na austrijskom i njemačkom tržištu te da se s njih i ove godine, obzirom na interes, može očekivati povećanje broja turista u Hrvatskoj.
ZAGREB, 22. siječnja (Hina) - Nastup Hrvatske kao zemlje-partnera
na ovogodišnjim međunarodnim turističkim sajmovima u Beču ("Ferien
2003") i Stuttgartu (CMT 2003) prošloga i ovoga tjedna značajno je
za hrvatski turizam jer se time, uz povjerenje, pokazuje i da
Hrvatska i dalje dobro stoji na austrijskom i njemačkom tržištu te
da se s njih i ove godine, obzirom na interes, može očekivati
povećanje broja turista u Hrvatskoj.#L#
Tim je riječima predstavljanje hrvatskog turizma na ta dva sajma
ocijenila ministrica turizma Pave Župan Rusković koja je bila
nazočna na sajmu u Stuttgartu. Dodala je da je prihvaćanje nastupa
kao zemlje partnera na tim sajmovima ujedno i želja Hrvatske da na
austrijskom i njemačkom tržištu, na kojima je Hrvatska i do sada
bila uspješna, naprave dodatni iskoraci.
Iznijela je i procjene austrijskih i njemačkih turističkih
djelatnika po kojima bi Hrvatska i ove godine mogla biti među
pobjednicima na tim tržištima, posebno u Njemačkoj. Pri tome je
napomenula da njemački touroperateri procjenjuju da će Hrvatska i
ove godine biti uspješna na tom tržištu, i to unatoč pogoršanju
ekonomske situacije u Njemačkoj, uslijed koje će se odmori tamo
rezervirati još sporije nego prošle godine.
I sa austrijskog tržišta dolaze dobre najave za predstojeću
turističku sezonu, a dodatno povjerenje u hrvatski turizam, kaže
Župan Rusković, Austrijanci su na sajmu "Ferien 2003" iskazali i
odlukom da se godišnji kongres njihovog Udruženja putničkih
agencija i organizatora putovanja održi krajem listopada ove
godine u Dubrovniku.
Međunarodni turistički sajam "Ferien 2003", na kojemu je Hrvatska
bila zemlja-partner, održan je u Beču od 16. do 19. siječnja, a
turističku ponudu predstavilo je 500 izlagača iz 40 zemalja svijeta
(20 posto više nego lani).
Zemlja-partner Hrvatska je i na specijaliziranom sajmu za
caravaning i kamping CMT 2003. koji se u Stuttgartu održava od 17.
do 26. siječnja, i na kojem se predstavlja 175 izlagača iz cijeloga
svijeta.
Na oba sajma zainteresirani za odmor u Hrvatskoj najviše su se
zanimali za cijene putovanja i odmora, dok su se poslovni partneri i
novinari najviše zanimali za pomake u hrvatskoj turističkoj
ponudi, procesu privatizacije turističkih objekata, izgradnji
infrastrukture i prometnim vezama.
(Hina) tam ds