FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MARKETINŠKA AGENCIJA GREY ZAGREB OSTVARILA 22 POSTO VIŠE PRIHODE

ZAGREB, 16. siječnja (Hina) - Marketinška agencija Grey Zagreb u provom je tromjesečju fiskalne godine, koja po američkom principu počinje 1. listopada i traje do 30. rujna, ostvarila promet od 3,8 milijuna eura ili 22,4 posto više nego u istom razdoblju prethodne fiskalne godine.
ZAGREB, 16. siječnja (Hina) - Marketinška agencija Grey Zagreb u provom je tromjesečju fiskalne godine, koja po američkom principu počinje 1. listopada i traje do 30. rujna, ostvarila promet od 3,8 milijuna eura ili 22,4 posto više nego u istom razdoblju prethodne fiskalne godine. #L# Prihod agencije u istom tromjesečju iznosi oko 580 tisuća eura, ističe se u današnjem izvješću za javnost te agencije koja je dio svjetske mreže Grey Worldwide. U ovaj iznos nije uključen neto promet Greyeve medijske agencije Mediacom, te je riječ samo o prometu koji je Grey ostvario od naknada za kreativni, strategijski, te rad na unapređenju prodaje i rezultate GCI Zagreb, Greyeve agencije za odnose s javnošću. Regionalni direktor Grey i direktor Grey Zagreb Tino Anđić ocijenio je da su ti dobri rezultati u prvom redu posljedica novodobijenih agencijskih poslova. (Hina) nz ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙