ZAGREB, 16. siječnja (Hina) - Marketinška agencija Grey Zagreb u provom je tromjesečju fiskalne godine, koja po američkom principu počinje 1. listopada i traje do 30. rujna, ostvarila promet od 3,8 milijuna eura ili 22,4 posto više
nego u istom razdoblju prethodne fiskalne godine.
ZAGREB, 16. siječnja (Hina) - Marketinška agencija Grey Zagreb u
provom je tromjesečju fiskalne godine, koja po američkom principu
počinje 1. listopada i traje do 30. rujna, ostvarila promet od 3,8
milijuna eura ili 22,4 posto više nego u istom razdoblju prethodne
fiskalne godine. #L#
Prihod agencije u istom tromjesečju iznosi oko 580 tisuća eura,
ističe se u današnjem izvješću za javnost te agencije koja je dio
svjetske mreže Grey Worldwide.
U ovaj iznos nije uključen neto promet Greyeve medijske agencije
Mediacom, te je riječ samo o prometu koji je Grey ostvario od
naknada za kreativni, strategijski, te rad na unapređenju prodaje i
rezultate GCI Zagreb, Greyeve agencije za odnose s javnošću.
Regionalni direktor Grey i direktor Grey Zagreb Tino Anđić ocijenio
je da su ti dobri rezultati u prvom redu posljedica novodobijenih
agencijskih poslova.
(Hina) nz ds