DUESSELDORF, 9. siječnja (Hina/dpa) - Najveći njemački maloprodajni lanac Metro izvukao se iz općeg trenda koji bilježi tamošnje tržište maloprodaje, izvijestivši o porastu svog prometa u 2002. za četiri posto.
DUESSELDORF, 9. siječnja (Hina/dpa) - Najveći njemački
maloprodajni lanac Metro izvukao se iz općeg trenda koji bilježi
tamošnje tržište maloprodaje, izvijestivši o porastu svog prometa
u 2002. za četiri posto.#L#
Objavljujući preliminarne poslovne rezultate, iz te su kompanije
izvijestili da je promet tvrtke lani dosegnuo 51,5 milijardi eura.
Po riječima direktora Metroa Hans-Joachima Koerbera, u tvrtki
vjeruju da će postići svoj cilj - porast zarade po dionici za 10
posto.
Izuzev hrane, prodaja ostalih proizvoda u Metrou u zadnjem je
lanjskom tromjesečju bila vrlo zadovoljavajuća, kazao je Koerber.
Ponajprije se to odnosi na lanac trgovina potrošačke elektronike
MediaMarkt/Saturn.
Metro-ovi rezultati poslovanja posebno se ističu pogledaju li se
kretanja u njemačkom maloprodajnom sektoru. Ovih je dana njemački
savezni ured za statistiku izvijestio da je promet u maloprodaji u
prvih 11 mjeseci 2002. bio 2,5 posto niži nego u istom razdoblju
godine ranije. U studenom je bio čak šest posto manji nego u
studenome 2001.
(Hina) sbo gbo