FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GFK: OPREMLJENOST HRVATSKIH KUĆANSTAVA JE PRILIČNO DOBRA

ZAGREB, 26. srpnja 2004. (Hina) - Opremljenost hrvatskih kućanstavakućanskim aparatima, aparatima za zabavu, automobilima ikomunikacijskim napravama je prilično dobra, pokazuju rezultatiistraživanja posjedovanja trajnih dobara u kućanstvima Hrvatske kojeje provela agencija Gfk Centar za istraživanje tržišta.
ZAGREB, 26. srpnja 2004. (Hina) - Opremljenost hrvatskih kućanstava kućanskim aparatima, aparatima za zabavu, automobilima i komunikacijskim napravama je prilično dobra, pokazuju rezultati istraživanja posjedovanja trajnih dobara u kućanstvima Hrvatske koje je provela agencija Gfk Centar za istraživanje tržišta.

Redovno godišnje Gfk-ovo istraživanje provedeno je tijekom srpnja na reprezentativnom uzorku od tisuću kućanstava.

Po rezultatima tog istraživanja, fiksnim telefonom opremljeno je 90 posto kućanstava, a barem jedan mobitel, kako se navodi, ima 82 posto anketiranih kućanstava.

U gotovo svakom kućanstvu nalaze se televizor u boji (95 posto) i radio aparat. Satelitsku antenu koristi 42 posto anketiranih kućanstava, što je 10 posto više nego 2003., a kabelsku televiziju ima svako peto anketirano kućanstvo. Videorekorder, pak, posjeduje 68 posto kućanstava.

Prema rezultatima te ankete, gotovo 45 posto kućanstava ima računalo, i to nešto manje od 42 posto klasični PC, a oko 4 posto notebook. Priključak na internet ima 29 posto kućanstava. DVD player ima 26 posto kućanstava, što je 5 posto više nego lani.

Zastupljenost video kamere je manja i nalazimo je u 10 posto kućanstava. No fotoaparat posjeduje 76 posto kućanstava pri čemu prevladava klasični, u 65 posto kućanstava, nasuprot digitalnom u 18 posto kućanstava.

Stroj za pranje rublja i hladnjak imaju njih 94 posto, ali sušilicu rublja samo 9 posto kućanstava, a stroj za pranje posuđa i mikrovalnu pećnicu njih 26 posto.

Po podacima Gfk-a, automobil posjeduje 75 posto anketom obuhvaćenih kućanstava, a motorkotač, moped ili skuter 11 posto.

Sve veću popularnost klima uređaja Gfk naglašava podatkom da ih se nalazi u 16 posto kućanstava.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙