FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HŽ POTPISAO PET UGOVORA VRIJEDNIH 1,6 MILIJUNA EURA

ZAGREB, 5. srpnja 2004. (Hina) - Hrvatske željeznice (HŽ) u ponedjeljaksu potpisale pet različitih ugovora, ukupno vrijednih 1,6 milijunaeura, sa Institutom za željeznicu i prometno gospodarstvo Tehničkoguniverziteta iz Graza te dioničkog društva mađarskih željeznicaMAV-Ispitivanje kolosijeka koje se bavi dijagnostikom kolosijeka.
ZAGREB, 5. srpnja 2004. (Hina) - Hrvatske željeznice (HŽ) u ponedjeljak su potpisale pet različitih ugovora, ukupno vrijednih 1,6 milijuna eura, sa Institutom za željeznicu i prometno gospodarstvo Tehničkog univerziteta iz Graza te dioničkog društva mađarskih željeznica MAV-Ispitivanje kolosijeka koje se bavi dijagnostikom kolosijeka.

Ugovorom između HŽ-a i Instituta iz Graza, vrijednim 441 tisuću eura, predviđeno je da taj Institut za HŽ izradi studiju za modernizaciju HŽ-ova mjernoga vozila, model strategije održavanja kolosijeka i skretnica, studiju za izbor optimalnoga modela ekspertnoga sustava za podršku pri donošenju odluka o održavanju gornjega pružnoga ustroja na HŽ-ovoj mreži te da osigura znanstveno praćenje osposobljavanja mjernog vagona.

Četirima ugovorima između HŽ-a i MAV-a, ukupno vrijednima 1,2 milijuna eura, HŽ će dobiti uslugu ultrazvučnoga ispitivanja tračnica ugrađenih u prugu, opremu za dijagnostiku gornjega pružnoga ustroja te softver ekspertnoga dijagnostičkoga sustava gornjega pružnoga ustroja.

Svih pet ugovora trebalo bi biti ostvareno u sljedeće tri godine.

Ostvarenjem dogovorenih studija, te isporukom opreme i softvera, HŽ će dobiti stručno i znanstveno verificirani dijagnostički sustav koji će na temelju različitih mjerenja, ispitivanja i pregleda kolosijeka i skretnica odrediti uporabnu razinu pojedinih dijelova željezničke mreže.

Time će se dobiti točni podatci o tome kojim brzinama i uz koja opterećenja se može voziti na pojedinim dijelovima pruge, a HŽ će imati dokazane podatke o stanju i sposobnosti HŽ-ove željezničke mreže, što je važno za uključivanje u europsku željezničku infrastrukturu. Do sada se analiza ispitivanja provodila "ručno". Različita ispitivanja su se po različitim kriterijima morala uspoređivati i analizirati te je put do pravih podataka bio dug i spor, a nije se mogla isključiti subjektivna okolnost.

Rezultatima dobivenim novim načinom dijagnostike i analize pojednostavljuje se i ubrzava obrada podataka, povećava se mogućnost predviđanja, što olakšava planiranje i praćenje održavanja, kažu u HŽ-u.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙