U tom bi razdoblju, potencijalni novi davatelji usluga prodaje i servisa motornih vozila, trebali, radi zaštite potrošača, doseći standarde koje na tom području ispunjavaju sadašnji ovlašteni trgovci i serviseri, kazao je Zanchi na susretu s novinarima.
Ističe također da bi u tom vremenu trebalo u tekst uredbe ugraditi posebnosti hrvatskog tržišta automobilima, kao što je to učinjeno, primjerice u Sloveniji.
Upitan hoće li donošenje uredbe utjecati na snižavanje cijena vozila i njihova servisiranja, Zanchi je odgovorio da su cijene automobila i servisa na hrvatskom tržištu već konkurentne i da praktički nema prostora za njihovo snižavanje.
Prijedlog uredbe o skupnom izuzeću sporazuma o distribuciji i servisiranju motornih vozila pripremila je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, a on bi se uskoro trebao naći pred Vladom.
Najbitnije se novine odnose na servisere, pa bi ubuduće servis mogli obavljati ne samo ovlašteni serviseri, nego svi koji budu mogli nabavljati rezervne dijelove i imati tehničku dokumentaciju, istaknuto je prilikom prošlotjednog predstavljanja uredbe u Agenciji. Trenutno je, naime, situacija takva da se ovlašteni trgovci moraju brinuti za servisiranje nakon prodaje, a generalni uvoznik može ograničiti broj ovlaštenih servisera i odlučivati o mjestu njihova smještaja. Prema prijedlogu uredbe, generalni uvoznik ne bi mogao ograničiti broj ovlaštenih servisera koji ispunjavaju kvalitativne kriterije, te ne bi mogao odlučivati o mjestu njegova smještaja.