FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Okrugli stol o brandingu Hrvatske

DUBROVNIK, 30. svibnja 2004. (Hina) - Hrvatska mora postati brand(brend), prepoznatljivo ime, i na tome trebaju zajednički raditidržavne institucije i kompanije za dobrobit svih, istaknuto je danasna prvom okruglom stolu o brandingu Hrvatske "Dobar imidž države -dobar imidž gospodarstva".
DUBROVNIK, 30. svibnja 2004. (Hina) - Hrvatska mora postati brand (brend), prepoznatljivo ime, i na tome trebaju zajednički raditi državne institucije i kompanije za dobrobit svih, istaknuto je danas na prvom okruglom stolu o brandingu Hrvatske "Dobar imidž države - dobar imidž gospodarstva".

Skup je održan u Dubrovniku pod visokim pokroviteljstvom Ministarstva vanjskih poslova RH, a u organizaciji mjesečnika "Poslovni magazin".

Cilj je bio skretanje pozornosti na moderan način predstavljanja proizvoda, ali i države, te čuti različite poglede na "branding" kako bi se stvorilo prepoznatljivo "ime" koje bi ljude diljem svijeta asociralo na nešto posebno.

"Hrvatska ulazi u novu fazu svojega razvoja jer će, uvjeren sam, uskoro postati kandidat za ulazak u Europsku uniju. Zato moramo zajednički raditi na promociji našeg gospodarstva. To je ujedno i promocija države", rekao je u uvodnom govoru ministar vanjskih poslova RH Miomir Žužul.

Naglasio je da "hrvatsko gospodarstvo treba restrukturirati te da hrvatski proizvod treba biti prepoznatljiv".

"Nemojmo čekati završetak proizvoda, pa onda tražiti tržište", istaknuo je Žužul dodavši da moramo ponuditi proizvod drukčiji od drugih.

Napomenuo je i da su "u svijetu zaposlene 42 osobe koje dobivaju plaću od Hrvatske kako bi radile na njezinom brandingu. Njima moramo pomoći kako bi znali što je uopće njihov posao, jer se posljednjih godina u tom segmentu ništa nije radilo", rekao je ministar Žužul.

Obećao je punu podršku Ministarstva vanjskih poslova koje će, svojim kanalima i mehanizmima, plasirati svijetu što je to i što može pružiti Hrvatska.

Naglasivši kako je uspješan brand temelj dugoročnog razvoja, ministar Žužul napomenuo je i da su dostignuća u promoviranju proizvoda pokazali predstavnici hrvatskih prehrambenih tvrtki, Podravke, Kraša, Agrokora, SMS-a i Gavrilovića.

Uz ministra Žužula, u radu okruglog stola sudjelovali su i ministrica europskih integracija mr. Kolinda Grabar-Kitarović, ministar znanosti, obrazovanja i sporta dr. Dragan Primorac i drugi visoki dužnosnici Vlade RH, te predsjednici uprava naših vodećih tvrtaka i izvoznika, domaći i strani marketinški stručnjaci.

Ministrica Grabar-Kitarović upozorila je na potrebu učinkovitije i djelotvornije administracije i diplomacije.

"Moramo raditi, ne samo na podizanju svijesti o europskim integracijama i podizanju potpore građana Hrvatske za članstvo u EU, već moramo poraditi i na podizanju potpore europskih građana prema članstvu Hrvatske u EU", rekla je.

Ministar Primorac istaknuo je kako Hrvatska ima prednost i u znanosti i tehnologiji. Upozorio je kako će u idućih desetak godina Europi nedostajati oko 80.000 znanstvenika. "Zato sve nove tehnologije iz Hrvatske moraju imati svoju prepoznatljivost od početka", rekao je ministar Primorac.

Podsjetio je na nedavne razgovore s kolegama iz Izraela koji su pokazali zanimanje za kupnju naše vode. "To je branding koji nitko nema", istaknuo je Primorac.

Posebice je podsjetio i na rezultate hrvatskih športaša. "Učinit ću sve da hrvatski šport uzdignem na potrebnu razinu", zaključio je.

Sudionici okrugog stola zaključili su da isticanjem onoga najboljeg što imamo, među ostalim i poljoprivrede, prehrambenih proizvoda i turizma, Hrvatska definitivno može izgraditi svoj brand i imati dobar imidž u svijetu, te tako pomoći svojim proizvodima i gospodarstvu u cjelini.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙