FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Kalmeta u obilasku dionice od Dugopolja do čvora Zadar 2

DUGOPOLJE/VRPOLJE, 18. svibnja 2004. (Hina) - Ministar mora, turizma,prometa i razvitka Božidar Kalmeta izjavio je danas u Vrpolju, tijekomobilaska dijela dionice autoceste Zagreb - Split od Dugopolja do čvoraZadar 2, kako je zadovoljan stanjem na toj trasi i da to pokazuje darok dovršenja predviđen za 30. lipnja ove godine, nije i ne smije bitiupitan".
DUGOPOLJE/VRPOLJE, 18. svibnja 2004. (Hina) - Ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta izjavio je danas u Vrpolju, tijekom obilaska dijela dionice autoceste Zagreb - Split od Dugopolja do čvora Zadar 2, kako je zadovoljan stanjem na toj trasi i da to pokazuje da rok dovršenja predviđen za 30. lipnja ove godine, nije i ne smije biti upitan".

Tijekom prvog dijela današnjeg obilaska trase ministar se upoznao sa stanjem na trasi od Dugopolja do Vrpolja, dugoj 45 kilometara s tri tunela, od kojih je jedan umjetan, te s jednim mostom i šest vijadukata. Za njegova je boravka obavljeno i ispitivanje opterećenja na 398,6 metara dugom i 28 metara širokom vijaduktu Garišta, najdužem takvom objektu na dionici Sveti Rok - Dugopolje i petom na cijeloj autocesti Zagreb - Split.

"Bio sam u strahu", rekao je Kalmeta, "jer je bilo dosta problema, neki su se izvođači bili uspavali, ali i zbog vremenskih nepogoda", no, dodao je kako se nadao da će se vrijeme stabilizirati i omogućiti dovršenje i asfaltiranje svih dionica na vrijeme. I radovi na pristupnim cestama, dodao je, teku prema predviđenom planu. Nakon dovršenja cijele autoceste, istaknuo je ministar, nastavit će se s gradnjom autoceste prema Dubrovniku, tj. najprije prema Pločama, za što je prva dionica, kako je rekao, već izlicitirana, dokumenti se pripremaju te samo još treba izabrati izvođača. Iduće će godine, najavio je, početi i izgradnja autocesta Žuta Lokva - Rijeka, Zagreb - Sisak i hrvatskog dijela koridora 5c. Izjavio je i kako je suradnja ministarstva s Upravom Hrvatskih autocesta "sjajna" te da nema više nikakvih "kratkih spojeva" u međusobnoj komunikaciji, što pokazuje i poštivanje svih rokova izgradnje autoceste.

Na novinarsko pitanje koliko će na te planove utjecati najnoviji uvjeti i zahtjevi MMF-a za smanjenjem ulaganja u infrastrukturu, Kalmeta je odgovorio kako će se izgradnja autocesta uklopiti u stand by aranžman. "Oni diktiraju uvjete, ali mi smo ti koji trebamo biti uredni i transparentni, što do sada nije bio slučaj", kazao je ministar. "Mi ćemo s izgradnjom nastaviti kako je planirano, u okviru zadanih uvjeta, što ćemo predočiti u četverogodišnjem planu izgradnje koji ćemo prihvatiti najesen", nastavio je dodajući kako je pred nama teška godina za investicije, i zbog autocesta i zbog željeznice i drugih infrastrukturnih zahvata, ali da će već dogodine biti puno lakše.

Što se tiče željeznice, ministar drži kako je najbitnije da je rekonstruirana pruga i zbog teretnog i zbog putničkog prometa. "Jesu li nagibni vlakovi dobri ili nisu, vidjet će se", rekao je, "no naručeni su, plaćeni i oni stižu".

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙