FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HTZ PREDSTAVIO NOVU SERIJU HRVATSKIH AUTORSKIH TURISTIČKIH PLAKATA

ZAGREB, 14. svibnja 2004. (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavila je danas novu seriju autorskih turističkih plakata Hrvatske koji, objedinjeni logom HTZ-a te sloganima "Hrvatska-Mediteran kakav je nekad bio" i "Hrvatska-zemlja različitosti", ističu vrijednosti prirodno-kulturnog naslijeđa s ciljem pozicioniranje Hrvatske kao jedne od vodećih mediteranskih turističkih zemalja.
izam/ugostiteljstvo ZAGREB, 14. svibnja 2004. (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavila je danas novu seriju autorskih turističkih plakata Hrvatske koji, objedinjeni logom HTZ-a te sloganima "Hrvatska-Mediteran kakav je nekad bio" i "Hrvatska-zemlja različitosti", ističu vrijednosti prirodno-kulturnog naslijeđa s ciljem pozicioniranje Hrvatske kao jedne od vodećih mediteranskih turističkih zemalja.#L# Serija plakata koji su predstavljeni izložbom naziva "Novi hrvatski turistički plakat" u zagrebačkom Umjetničkom paviljonu, sastoji se od četiri serije po 35 plakata. Koncepciju plakata osmislili su eminentni hrvatski dizajneri i fotografi - dizajner Boris Ljubičić, dizajnerski timovi Bruketa&Žinić i Franković&Vučić te fotografi Damir Fabijanić, Ivo Pervan, Damil Kalogjera, Romeo Ibrišević, Saša Pjanić i Vid Barac. Kao razlog pokretanja toga projekta, za koji je HTZ utrošio oko 1,2 milijuna kuna, direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić istaknuo je potrebu novog iskoraka u vizualnoj prezentaciji Hrvatske koja se nametnula uspješnim povratkom hrvatskog turizma na međunarodno tržište u zadnjih nekoliko godina. U želji da tim projektom dobiju najbolje, izradu plakata su povjerili starijim provjerenim autorima (primjerice Ljubičić i Fabijanić), ali i onima mlađe generacije koji su se afirmirali u svome poslu (Bruketa&Žinić). Tako su i nastali plakati koji se svojom koncepcijom i izgledom razlikuju od svega na hrvatskom tržištu, među kojima posebno mjesto zauzimaju plakati Ljubičića u formi harmonike. Autori su imali potpunu slobodu, koristili su materijal iz fundusa dijateke HTZ-a, a jedini zadani okvir su bili slogani "Hrvatska-Mediteran kakav je nekad bio" ("The Mediterranean as it once was") i "Hrvatska-zemlja različitosti" ("A World of difference"), a kojima HTZ u zadnje dvije godine promovira obalni odnosno kopneni, srednjoeuropski dio Hrvatske. Na plakatima Brukete&Žinića tim je sloganima dodan i naziv "Natural stress relief", kojima se Hrvatska promovira i kao "prirodan lijek" protiv stresa modernog doba i zemlja netaknute prirode. Plakate će HTZ koristiti za promociju na inozemnim tržištima, ali, kako je naglasio Bulić, za isti cilj ih na raspolaganje stavlja i svim drugim institucijama i pojedincima. Nova serija plakata HTZ-a ujedno je i prva nakon deset godina, budući su zadnji promotivni plakati tiskani 1994. godine. U Umjetničkom paviljonu se mogu razgledati do 22. svibnja. (Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙