FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAPADNI KRAK ISTARSKOG IPSILONA U SVIBNJU IDUĆE GODINE

KANFANAR, 12. svibnja 2004. (Hina) - U svibnju iduće godine bit će okončan i pušten u promet kompletan zapadni krak Istarskog ipsilona, što znači da će svi ugovoreni rokovi biti na vrijeme ispoštovani, kazao je na današnjoj konferenciji za novinare u Kanfanaru direktor Bina Istre David Gabelica.
KANFANAR, 12. svibnja 2004. (Hina) - U svibnju iduće godine bit će okončan i pušten u promet kompletan zapadni krak Istarskog ipsilona, što znači da će svi ugovoreni rokovi biti na vrijeme ispoštovani, kazao je na današnjoj konferenciji za novinare u Kanfanaru direktor Bina Istre David Gabelica.#L# Nakon izgradnje južne dionice Vodnjan-Pula ovo će koncesijsko društvo upravljati i održavati ukupno 144 kilometara cestovne mreže od Matulja do Pule i Dragonje, rekao je Gabelica na konferenciji održanoj u povodu organiziranog posjeta novinara ovom najvećem istarskom gradilištu. Komentirajući dinamiku dosadašnjih radova koji teku prema planu rečeno je kako su se izvođač radova francuska građevinska tvrtka Bouygues i koncesionar Bina Istra morali uhvatiti u koštac s vrlo zahtjevnom zadaćom budući se radi o teškoj i zahtjevnoj trasi. Upozorili su i da još nisu ishodovane lokacijske dozvole za početak izgradnje dionice Vodnjan-Pula pa im je stoga teško predvidjeti konačni rok dovršetka njene izgradnje. Odgovarajući na novinarski upit predstavnik Bouyguesa Francois Xavier de Malherbe rekao je kako je domaća građevinska operativa angažirana na izgradnji 26 građevinskih objekata i na izgradnji sustava odvodnje, dok Bouyguesove ekipe grade vijadukte i izvode zemljane radove. Na ocjene njemačkog auto kluba ADAC da tunel Učka spada među najnesigurnije u Europi, direktor Bina Istre za upravljanje i održavanje Aleksandar Anzur ustvrdio je kako su u tunelu Učka ostvareni najviši europski sigurnosni standardi u što je do sada uloženo ukupno 20 milijuna kuna. Novinari su prošli dionicama Nova Vas-Medaki do Umaga gdje se građevinari susreću s vrlo teškim terenom, što se posebice vidi pred budućim mostom Mirna, na dionici Nova Vas-Višnjan, koji će premostiti dolinu i korito rijeke Mirne, uz pomoć dva upornjaka i 21 betonskog stupa. (Hina) xbžuž yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙