FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SLOVENSKA CARINA OBEĆAVA NORMALIZIRANJE PROMETA NA GRANIČNIM PRIJELAZIMA

LJUBLJANA, 4. svibnja 2004.(Hina) - Duge kamionske kolone, koje su jučer i danas čekale na carinjenje na graničnim prijelazima sa Slovenijom, posljedica su uvođenja novoga računalnog sustava praćenja provoza robe (NCTS), koji je prvih dana i zatajivao, ali i nekih drugih čimbenika, objašnjenje je Uprave Slovenske carine.
LJUBLJANA, 4. svibnja 2004.(Hina) - Duge kamionske kolone, koje su jučer i danas čekale na carinjenje na graničnim prijelazima sa Slovenijom, posljedica su uvođenja novoga računalnog sustava praćenja provoza robe (NCTS), koji je prvih dana i zatajivao, ali i nekih drugih čimbenika, objašnjenje je Uprave Slovenske carine.#L# "Stanje je danas bolje, moglo bi se reći u granicama normalnog jer kamioni na ulazak na graničnim prijelazima s Hrvatskom čekaju u prosjeku oko četiri sata. Činimo sve kako bi se stanje idućih dana normaliziralo", izjavio je danas za Hinu Brane Greganovič, voditelj Ureda direktora Slovenske carine Franca Košira. Po njegovim riječima nešto je teže s graničnim prijelazom Gruškovje-Macelj, gdje se čeka i više od pet sati jer prijelaz još nema potrebnu infrastrukturu. Cestovni će prilazi biti gotovi tek na jesen, vjerojatno u rujnu. Osim toga, slovenska je strana pomalo zatečena većim brojem teretnih vozila koja su od 1. svibnja u provozu na tom graničnom prijelazu. Računalni sustav NCTS, koji je povezan s carinskim upravama po Europi, Slovenska je carina dobila lani, nakon Poljske, Madžarske, Slovačke i Češke, te je trebalo vremena kako bi se uveo u rad jer sadrži mnogo novina, osobito za otpremnike koji elektronički dostavljaju provoznu prateću dokumentaciju. "Sustav je znao i 'ispadati', ali valja znati da je jučer samo preko Bregane ušlo 1200 kamiona, a danas dvije tisuće - od toga polovica za Sloveniju, a polovica u provozu za druge države", rekao je Greganovič. To zapravo znači da se carinilo oko 100 kamiona na sat, a to zbog prelaska na novi sustav i nije tako slabo. Dodaje da je suradnja s hrvatskim carinskim službama na lokalnoj razini više nego dobra te da je upravo danas dogovoren sastanak direktora carinskih služba dviju država. Direktor Slovenske carine Franc Košir, koji je danas za Hinu bio nedostupan, iako je dao tridesetak izjava i intervjua za slovenske novinare i televizijske postaje, rekao je da je carinske zastoje na granici uzrokovao novi računalni sustav koji predviđa elektroničku predaju carinske dokumentacije, usklađenost otpremnika i carine, te poštivanje svih carinskih i drugih propisa na jedinstvenom europskom tržištu. Po njegovim riječima teškoće stvara i carinjenje jer carinika nema dosta ili nemaju prikladnu infrastrukturu, a sve skupa otežavaju, kaže Košir, teretna vozila koja su se na granici nakupila u vrijeme praznika, kad kamionima nije bio dopušten ulazak u Sloveniju. Teškoće s carinjenjem danas su se, po njegovim riječima, javljale još u Ljubljani i na graničnom prijelazu Bregana - Obrežje, a oko 500 carinika 1. svibnja prebačeno je sa "sjeverne" granice prema Austriji na "južnu" granicu EU-a s Hrvatskom. (Hina) xfl ybs

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙