FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

EU: POTREBNO RAZVITI CESTOVNE I ŽELJEZNIČKE LINIJE S ISTOKOM

BRUXELLES, 23. travnja 2004. (Hina) - Petnaest godina nakon pada željezne zavjese zapadnu i istočnu Europu još uvijek razdvaja manjak cestovnih i željezničkih linija, koji dovodi u pitanje očekivane gospodarske koristi proširenja.
BRUXELLES, 23. travnja 2004. (Hina) - Petnaest godina nakon pada željezne zavjese zapadnu i istočnu Europu još uvijek razdvaja manjak cestovnih i željezničkih linija, koji dovodi u pitanje očekivane gospodarske koristi proširenja.#L# Bivše komunističke zemlje središnje Europe koje će se Europskoj uniji (EU) pridružiti 1. svibnja posljednjih su godina privukle ogromna strana ulaganja američkih, europskih i azijskih multinacionalnih kompanija. Ta regija ulagačima nudi stručnu radnu snagu uz jeftine troškove rada te niže poreze. No, brzi gospodarski rast tih zemalja rezultirao je priljevom roba iz zapadne Europe koji neće biti održiv ne dođe li do poboljšanja transportnih veza između ta dva dijela kontinenta, na što je Bruxelles već upozorio. "Neravnoteža između transportnih nedostataka i izobilja nove infrastrukture stvorit će probleme koji dovode u opasnost konkurentnost Unije", upozorio je bivši povjerenik EU za konkurentnost Karel van Miert u jednom prošlogodišnjem izviješću. On je također upozorio da će "proširenje dodatno ubrzati rast prometa, osobito teretnog transporta", predloživši izgradnju novih transportnih koridora u 10 novih zemalja članica Unije "kako bi se razvila transportna mreža s postojećih 15 zemalja članica" bloka. Bruxelles procjenjuje da će se, zajedno s Bugarskom i Rumunjskom koje se nadaju priključenju Uniji u 2007, ukupno morati izgraditi 20 tisuća kilometara cesta i 30 tisuća kilometara željezničkih linija, uz nove zračne luke. Sve bi to, prema procjenama EU, stajalo oko 100 milijardi eura. (Hina) xgbo ysbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙