FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U SPLITU ZAVRŠENA KONVENCIJA MALIH HOTELIJERA NA KOJOJ JE OSNOVANA NACIONALNA UDRUGA OBITELJSKIH I MALIH HOTELA HRVATSKE

SPLIT/ZAGREB, 21. travnja 2004. (Hina) - U Splitu je danas završena dvodnevna konvencija malih i obiteljskih hotela u sklopu koje je osnovana Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela Hrvatske s ciljem promicanja autohtone hrvatske turističke ponude.
SPLIT/ZAGREB, 21. travnja 2004. (Hina) - U Splitu je danas završena dvodnevna konvencija malih i obiteljskih hotela u sklopu koje je osnovana Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela Hrvatske s ciljem promicanja autohtone hrvatske turističke ponude.#L# Konvencija, koja je proglašena iznimno uspješnom, održavala se u splitskom hotelu Park, a prisustvovalo joj je stotinjak predstavnika hrvatskih obiteljskih i malih hotela, njihovih partnera i gostiju. Prvoga dana Konvencije, 20. travnja, uz osnivanje Nacionalne udruge tih hotela izabrano je i njeno čelništvo, predsjednik te devet članova Upravnog vijeća, kao neprofesionalnog tijela koje će koordinirati rad Udruge. Prvim predsjednikom Udruge postao je Šime Klarić, vlasnik hotela Sv. Mihovil u Trilju, a Udruzi su na samoj Konvenciji pristupila 54 člana, 13 pridruženih članova (vlasnici pansiona) te četiri partnera (turističke agencije, dobavljači i slično). Punopravni članovi te udruge mogu biti svi oni koji imaju objekte s najviše 50 soba ili 25 apartmana, kategoriziranih od dvije do pet zvjezdica. Preuzimajući dužnost predsjednika Klarić je naglasio da je kvaliteta hrvatskog obiteljskog hotelijerstva napokon dobila svoju formu, te da je izgradnjom autocesta došlo vrijeme za razvoj cjelogodišnjeg turizma u svim hrvatskim regijama. Dodao je i da na tržištu žele nastupiti kao mali obiteljski boutique hoteli za cjelogodišnje poslovanje, kojima su gostoljubivost, personalizirani pristup gostu, gastronomska ponuda i kvaliteta smještaja najjači aduti. Udruga je tijekom Konvencije pokrenula i svoj jedinstveni brand "Izvorna hrvatska gostoljubivost", kojim će promovirati i unapređivati vrhunsku kvalitetu usluge, uz zadržavanje regionalne i individualne osobitosti svakog pojedinog hotela. Taj će brand kroz čitav niz aktivnosti ubuduće predstavljati i na stranim emitivnim tržištima kao autohtoni hrvatski turistički proizvod, koji je, po njima, ujedno i odmak od jeftinog sezonskog turizma. Ključni pokretač osnivanja te udruge, uz 11 istaknutih malih hotelijera, bila je i Hrvatska inicijativa za konkurentnost, čiji je predstavnik Tomislav Vintar kazao kako se do kraja ove godine očekuje da će Udruga narasti na bar stotinjak punopravnih članova. Uz tu inicijativu osnivanje Udruge podržala je i razvojna agencija američke vlade USAID, dok je stručnu pomoć pružio zagrebački Institut za turizam. (Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙