FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OTVOREN DRUGI MEĐUNARODNI SAJAM FRANŠIZINGA

ZAGREB, 15. travnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni sajam i savjetovanje o franšizingu otvoreni su danas na Zagrebačkom velesajmu (ZV), a na sajam koji se održava do 17. travnja sudjeluje 60 izlagača iz pet zemalja.
ZAGREB, 15. travnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni sajam i savjetovanje o franšizingu otvoreni su danas na Zagrebačkom velesajmu (ZV), a na sajam koji se održava do 17. travnja sudjeluje 60 izlagača iz pet zemalja. #L# Uz izložbene aktivnosti, ugledni domaći i inozemni stručnjaci prezentirat će na predavanjima, okruglim stolovima i radionicama iskustva i trendove iz područja franšizinga i to na savjetovanju o franšiznom poslovanju koje će biti održano u sklopu izložbe. Organizatori sajma i popratnih aktivnosti su Hrvatska udruga za franšize i poslovna partnerstva, Poduzetnički centar Promaturo i agencija za odnose s javnošću EventPro. Pokrovitelji su grad Zagreb, Hrvatska gospodarska komora, Centar za razvoj malog poduzetništva i Ministarstvo gospodarstva. Sajam je otvorio pomoćnik ministra gospodarstva, rada i poduzetništva Ivan Bračić koji je ocijenio franšizing povoljnim, odnosno lakšim i manje rizičnim oblikom ulaska u poduzetničke projekte. Franšizing je poslovni odnos u kojemu davatelj franšizinga ustupa primatelju pravo da u svome poslovanju koristi ime, proizvode i usluge te proizvodno i poslovno iskustvo davatelja. Primatelj je obvezan strogo poštovati upute davatelja o organizaciji i načinu poslovanja. U praksi, davatelj sklapa ugovore s nizom primatelja i tako osigurava kvalitetu i prepoznatljivost svojih proizvoda i usluga kod potrošača. Po sustavu franšizinga posluju poznate svjetske kompanije kao što su Wienerwald, McDonald's, Subway, Kentucky Fried Chicken, Morning Glory i druge. Neke od njih prisutne su i u Hrvatskoj. (Hina) xduk yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙