FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GRUPA PODRAVKA U 2003. GODINI OSTVARILA NETO DOBIT OD 10 MILIJUNA KUNA

ZAGREB, 14. travnja 2004. (Hina) - Grupa Podravka u 2003. godini je ostvarila 10 milijuna kuna neto dobiti, što je smanjenje u odnosu na 2002. (kada je iznosila 108,5 milijuna kuna), ali predstavlja pozitivan pomak u odnosu na prvih šest lanjskih mjeseci, rečeno je na predstavljanju poslovnih rezultata te prehrambene industrije.
ZAGREB, 14. travnja 2004. (Hina) - Grupa Podravka u 2003. godini je ostvarila 10 milijuna kuna neto dobiti, što je smanjenje u odnosu na 2002. (kada je iznosila 108,5 milijuna kuna), ali predstavlja pozitivan pomak u odnosu na prvih šest lanjskih mjeseci, rečeno je na predstavljanju poslovnih rezultata te prehrambene industrije.#L# U drugoj polovici prošle godine grupa Podravka ostvarila je neto dobit od 39 milijuna kuna, a bez troškova zbrinjavanja tehnološkog viška radnika neto dobit bila bi oko 63 milijuna kuna, budući je jednokratan trošak zbrinjavanja viška radnika u drugoj polovici godine iznosio oko 24 milijuna kuna. Kako je istaknuo predsjednik Uprave Podravke Darko Marinac loša vijest je ta što je ostvaren tanak profit, no dobra je vijest što je očišćena bilanca, čime je stvorena dobra baza za ovu poslovnu godinu. Marinac je kazao kako su u prvom kvartalu ove godine ostvareni neusporedivo bolji rezultati nego u ranijim godinama, pa je tako zabilježen neto dobit od 27 milijuna kuna. Na tržištu Poljske u tom su razdoblju vraćene stare pozicije, odnosno mjesečna prodaja Vegete je na razini od 500 tona. Prodaja je u prva tri mjeseca u skladu s planom, a profit je iznad planiranih veličina. Ukupni prihod Grupe Podravka u prošloj je godini ostvaren u iznosu od 3,32 milijarde kuna, što je porast od 15 posto u odnosu na 2002. godinu. Prihodi od prodaje iznose 3,2 milijarde kuna i viši su 17 posto. Na hrvatskom je tržištu prodaja porasla 15 posto, na 1,75 milijardi kuna, dok je prodaja na inozemnim tržištima porasla 20 posto, na 1,47 milijardi kuna. Najveći pojedinačni porast prodaje od 39 posto ostvaren je u segmentu pića - marke Studenac i Studena. Rast prodaje ostvarili su i drugi segmenti proizvoda, izuzev Vegete čija je prodaja smanjena 14 posto. Tržišta srednje Europe (Češka, Slovačka, Mađarska) bilježe porast od 63 posto u odnosu na 2002. godinu, a na tržištima jugoistočne Europe prodaja je porasla 35 posto. Rast prodaje od 12 posto bilježi se na tržištima istočne Europe, a na tržištima zapadne Europe, Skandinavije i prekomorskih zemalja od deset posto. U drugoj polovici prošle godine prodaja na tržištu Poljske se stabilizirala, međutim nije se uspio nadoknaditi lošiji rezultat u prvoj polovici godine. Investicije su u prošloj godini iznosile 260 milijuna kuna, pri čemu je izdvojena investicija u novu tvornicu Podravka jela, u razvoj poslovno informacijskog sustava itd. Predstavnici Podravke istaknuli su kako se pripremaju za skori ulazak 10 novih zemalja u Europsku uniju. U tom smislu prilagodit će svoju prodajnu politiku za ta tržišta kao i ojačati marketinške aktivnosti. U Podravci očekuju jačanje svoje pozicije na tržištima Bosne i Hercegovine, Makedonije te Srbije i Crne Gore. Na novinarski upit da komentira izjavu predsjednika Vlade Ive Sanadera o izlasku države iz vlasništva Podravke Marinac je kazao kako je ta izjava u suglasju s politikom Vlade. Premijer je takve izjave davao i ranije, pa i prilikom posjeta Podravci, rekao je Marinac. "Primili smo to na znanje, a dugoročno promatrano država bi trebala izaći iz vlasništva", istaknuo je Marinac dodajući kako bi onaj tko najviše plati bio najpoželjniji vlasnik sadašnjeg državnog portfelja. (Hina) xtp yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙