FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VISOKA UČINKOVITOST I DOBRA KVALITETA PREDUVJETI ZA KONKURENTNOST

ZAGREB, 7. travnja 2004. (Hina) - Dobro rukovođenje omogućava učinkovitost i kvalitetu poslovanja, a visoka učinkovitost i dobra kvaliteta preduvjeti su za konkurentnost te omogućavaju opstanak na tržištu, istaknuto je na sjednici Gospodarskog vijeća HGK-Komore Zagreb o temi "Rukovodne i organizacijske tehnologije za brzo povećanje učinkovitosti i dobiti".
ZAGREB, 7. travnja 2004. (Hina) - Dobro rukovođenje omogućava učinkovitost i kvalitetu poslovanja, a visoka učinkovitost i dobra kvaliteta preduvjeti su za konkurentnost te omogućavaju opstanak na tržištu, istaknuto je na sjednici Gospodarskog vijeća HGK-Komore Zagreb o temi "Rukovodne i organizacijske tehnologije za brzo povećanje učinkovitosti i dobiti".#L# Prezentirajući tu temu Vladimir Buratović, direktor zagrebačke konzalting tvrtke "Zraka", kazao je kako je za povećanje dobiti u kratkom razdoblju nužno odrediti ciljeve u poslovanju, očekivane rezultate, neophodne alate i tehnologije, ali istodobno znati izbjeći moguće zamke u ostvarivanju zahtjevnih rezultata. Govoreći o ciljevima poduzeća istaknuo je kako oni prvenstveno pokazuju kvalitetu rada uprave i rukovodstva. Od značajnih ciljeva naglasio je dobit poduzeća, trošak amortizacije, izdvajanje za razvoj, prosječnu plaću zaposlenika, radne i ekološke uvjete itd. Kada je pak riječ o strateškim ciljevima poduzeća oni se moraju postaviti tako da poduzeće ima istu razinu razvoja kao i razvijena poduzeća, jer će se u protivnom naći u razvojnom jazu. Buratović je istaknuo i kako je rukovodni podsustav najskuplji u poduzeću te ima najveći utjecaj na rezultate tvrtke te ga stoga treba prvog poboljšati. Tako primjerice uprave, ukoliko žele ostvariti postavljene ciljeve, moraju poboljšati sustav rukovođenja. To znači da ga trebaju oblikovati tako da se može znatno povećati broj donesenih odluka. Potrebno je također raditi s alatima za štednju vremena kao što su organizacija vlastitog rada, ubrzanju sastanaka, standardizaciji izvješća itd. Također, svaka uprava mora napisati strategiju poslovanja koja mora biti konkretna i precizna. Strategija se radi za tri godine, a razrađuje za godinu unaprijed, s detaljnim planom za prvi kvartal. U povećanju konkurentnosti veliku ulogu također ima i marketing, budući je on alat kojim se može povećati konkurentnost. (Hina) xtp yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙