FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GOTOVO SIGURNA SMJENA UPRAVE EUROTUNNELA

PARIZ, 7. travnja 2004. (Hina/AP) - Pobunjeni dioničari Eurotunnela osvojili su veću podršku u predstojećem glasovanju o nepovjerenju menadžmentu tog operatera tunela ispod La Manchea, što znači gotovo sigurnu smjenu uprave kompanije.
PARIZ, 7. travnja 2004. (Hina/AP) - Pobunjeni dioničari Eurotunnela osvojili su veću podršku u predstojećem glasovanju o nepovjerenju menadžmentu tog operatera tunela ispod La Manchea, što znači gotovo sigurnu smjenu uprave kompanije.#L# Predvodnici nezadovoljnih dioničara uoči današnjeg glasovanja o nepovjerenju upravi Eurotunnela dobili su glasove koji predstavljaju 20,5 posto vlasničkog udjela, dok je menadžment osvojio svega 8,3 posto glasova. "Ne možemo pobijediti, to je sve što možemo reći", rekla je glasnogovornica operatera tunelom koji povezuje Britaniju i Francusku, Mady Chabrier. Današnje zasjedanje skupštine dioničara kulminacija je dugotrajne kampanje male dioničarske skupine Adacte za izmjenu menadžmenta te britansko-francuske kompanije. Nezadovoljstvo je počelo rasti lani, dolaskom francuskog poduzetnika Nicholasa Mogueta, koji je koristio svoje investicijske publikacije i savjetodavne usluge tržišta dionica da ohrabri male dioničare da podrže njegovu alternativnu viziju razvoja kompanije. Pobunjeni dioničari optužuju predsjednika uprave Charlesa Mackaya i izvršnog direktora Richarda Shirrefsa da ne čine dovoljno na rezanju duga te kompanije, koji sada iznosi nekih devet milijardi eura. Predložili su svoje kandidate, Francuze, za članove uprave, kojom sada dominiraju Britanci. Eurotunnelovi problemi protežu se još od pokretanja projekta kasnih 1980-tih, kada je tadašnja britanska premijerka Margaret Thatcher obećala da se niti jedan novčić poreznih obveznika neće utrošiti za taj projekt. Eurotunnel je svojim ulagačima obećavao da će promet dosegnuti 30 milijuna putnika godišnje već u prvoj godini poslovanja. No, od početka poslovanja 1995. tim tunelom je prolazilo znatno manje putnika. Primjerice, lani je njime prošlo svega 15,6 milijuna putnika. Kompanija je u 2003. imala neto gubitak od 1,89 milijardi eura. Najavila je planove uvođenja usluge teretnog prijevoza kako bi potaknula rast prihoda, te je pozvala vladu kako bi joj pomogla pri restrukturiranju golemog duga. (Hina) xsbo yvmo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙