FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KONCERN KONČAR U PRVA DVA MJESEC OSTVARIO PRIHODE OD PRODAJE OD 209,4 MILIJUNA KUNA

ZAGREB, 1. travnja 2004. (Hina) - Društva koncerna Končar u prva su dva mjeseca ove godine, prema konsolidiranim podacima, ostvarila prihode od prodaje proizvoda i usluga u iznosu od 209,4 milijuna kuna (bez prodaje između povezanih društava), objavili su iz tog Koncerna.
ZAGREB, 1. travnja 2004. (Hina) - Društva koncerna Končar u prva su dva mjeseca ove godine, prema konsolidiranim podacima, ostvarila prihode od prodaje proizvoda i usluga u iznosu od 209,4 milijuna kuna (bez prodaje između povezanih društava), objavili su iz tog Koncerna.#L# Pojasnili su kako je dostignuta vrijednost prodaje u istom razdoblju lani iako je u prošloj godini prodaja bila znatno povećana zbog velikih isporuka za trafostanice Ernestinovo i Žerjavinec. Od ukupnog iznosa prodaje 40 posto ili 83 milijuna kuna ostvareno je na inozemnom tržištu. Na domaćem tržištu ostvarena je prodaja proizvoda i usluga u iznosu od 127 milijuna kuna. Pritom je najznačajniji kupac na domaćem tržištu i dalje Hrvatska elektroprivreda (HEP) s udjelom od 39 posto u ukupnoj domaćoj prodaji Koncerna. Slijede trgovačke kuće s 28 posto, Hrvatske željeznice s 15 posto, tvrtke s područja industrije, brodogradnje i graditeljstva s 11 posto, dok je manji dio prodaje na domaćem tržištu usmjeren na Državnu upravu i Javna poduzeća (7 posto). U prva dva mjeseca ove godine najveći izvoz ostvareni je u Bosnu i Hercegovinu i to u iznosu od 19,3 milijuna kuna. Društva koja najvećim djelom sudjeluju u izvozu u tu zemlju su Inženjering za energetiku i transport, Kućanski aparati i Električne lokomotive. Drugo najveće Končarevo izvozno tržište je Slovenija u koju je za prva dva mjeseca izvezeno roba i usluga u vrijednosti od 9,7 milijuna kuna. Slijede Ujedinjeni Arapski Emirati u koje je izvezeno roba i usluga za 7,9 milijuna kuna, Njemačka (7,2 milijuna kuna), Rusija (6,7 milijuna kuna), itd. Najveći udio (69 posto) u ukupnoj prodaji Koncerna ostvarila su Društva poslovnog područja Energetike i transporta. Slijede društva poslovnog područja Trgovine na koje se odnosi 15 posto ukupne prodaje), Industrije na koje otpada devet posto ukupne prodaje, a tri društva unutar Posebnih djelatnosti sudjeluju sa 7 posto u ukupnoj prodaji Koncerna. (Hina) xtp yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙