FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZBOG KLIZIŠTA ZATVOREN ULAZ I IZLAZ S AUTOCESTE ZAGREB-GORIČAN KOD VARAŽDINSKIH TOPLICA

VARAŽDINSKE TOPLICE, 26. ožujka 2004. (Hina) - Zbog oblinih kiša ovoga tjedna sve su veća oštećenja prouzročena klizištima na autocesti Zagreb -Goričan, na dionici između Brezničkog Huma i Novog Marofa, izvijestio je danas novinare u Varaždinskim Toplicama Berislav Bakliža iz Hrvatskih autocesta (HAC), donedavni direktor Tehničke jedinice građenja autoceste Zagreb - Goričan.
et-Katastrofe/nesreće-Poplave VARAŽDINSKE TOPLICE, 26. ožujka 2004. (Hina) - Zbog oblinih kiša ovoga tjedna sve su veća oštećenja prouzročena klizištima na autocesti Zagreb -Goričan, na dionici između Brezničkog Huma i Novog Marofa, izvijestio je danas novinare u Varaždinskim Toplicama Berislav Bakliža iz Hrvatskih autocesta (HAC), donedavni direktor Tehničke jedinice građenja autoceste Zagreb - Goričan. #L# Klizišta su se pojavila još početkom prošlog tjedna, a oštećenja su posebno izražena na izlazu i ulazu na autocestu, kod čvora Varaždinske Toplice, gdje se zbog klizanja tla podignuo asfalt na kolniku i do visine od 75 centimetara. To je potpuno onemogućilo promet, pa su i ulaz i izlaz s autoceste kod Varaždinskih Toplica zatvoreni. Putnici zato imaju dvije mogućnosti - ili iz Varaždina krenuti prema Varaždinskim Toplicama starom cestom ili pak produžiti vožnju do čvora Novi Marof, tu izaći s autoceste i zatim prema Varaždinskim Toplicama nastaviti starom cestom preko Ljubešćice. Taj drugi put ujedno je način stizanja u Varaždinske Toplice svih koji dolaze iz smjera Zagreba, rekao je Bakliža. "Na dionici autoceste Breznički Hum-Varaždinske Toplice klizišta su se tijekom ovoga mjeseca pojavila na tridesetak mjesta, a temeljni uzrok je sastav tla. U situaciji obilnih oborina glina klizi po laporu, što je i uzrok oštećenja kolnika. Iznad čvora Varaždinske Toplice - zbog spomenutog geološkog razloga - klizi cijelo brdo i tu nema improviziranog i brzog rješenja. Potrebno je načiniti istražne bušačke i druge geološke radove nakon kojih bi se pristupilo izradi projektne dokumentacije i tek zatim sanaciji", naglasio je Berislav Bakliža. Napomenuo je da su svojedobno i graditelji stare ceste Zagreb-Varaždin, na području naselja Paka, između Novog Marofa i Brezničkog Huma, imali isti problem, pa je zato ta dionica popravljana pet puta Donedavni direktor HAC-ove Tehničke jedinice građenja autoceste Zagreb-Goričan Berislav Bakliža, također je rekao kako je na 20-ak kilometara dugoj dionici od Brezničkog Huma prema čvoru Varaždinske Toplice, upravo zbog poznatog sastava tla, projektant - Industrijski projektantni zavod (IPZ) iz Zagreba predvidio pojačanja pokosa (strana), ali samo na nekim dijelovima autoceste. To je načinjeno u obliku gambionskih zidova, pojačanih kamenjem, i još nekih oblika pojačanja. No, kako je naglasio, projektant nije predvidio takvo pojačanje duž čitave dionice od 20-ak kilometara, jer bi to, kako je rekao, poskupjelo njezinu gradnju između 10 i 15 posto Dodao je da "nitko nije predvidio tako obilne oborine i klizanja tla u tako velikim razmjerima". Do puštanja u promet izlaza i ulaza na autocestu Zagreb-Goričan kod Varaždinskih Toplica, barem samo u jednom smjeru, trebat će pričekati prestanak oborina, kada će se moći početi s radovima, rekao je Bakliža. (Hina) xmzag ysp

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙