FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SKV: SVIJET UZ KAVU

ZAGREB, 22. ožujka 2004. (Hina) - Donosimo izbor zanimljivosti iz svijeta.
ZAGREB, 22. ožujka 2004. (Hina) - Donosimo izbor zanimljivosti iz svijeta. #L# BANGKOK - Tajlanđanin Boonreung Bauchan (34) koji je uvršten u Guinnessovu knjigu svjetskih rekorda jer je proveo najduže vremena zatvoren sa zmijama, preminuo je nakon što ga je ugrizlo pet zmija mambi, javljaju tamošnji mediji. Poznatiji kao "Čovjek zmija" Boonreung je u pokrajini Si Sa Ket, udaljenoj 430 kilometara od Bangkoka, u kojoj je živio ugrizlo pet otrovnih mambi prilikom timarenja 30 zmija ljubimaca. Nesretnik je umro slijedećeg dana. Ožalošćena obitelj kaže da se sada nitko nema birnut za njih, jer je Boonreung izdržavao obitelj prikazajući showove sa zmijama u Bangkoku i obližnjim selima. Obitelj razmišlja da ih pokloni nekom zoološkom vrtu nakon svečanosti kremiranja. Boonreung je svjetski rekord postavio 1998. kada je cijeli tjedan proveo u sobi punoj otrovnih zmija. INDIANAPOLIS - Bajke poput Pepeljuge ili Trniružice daju djeci štetan dojam da se "isplati biti lijep", tvrde američki sociolozi. Te priče sadrže toliko puno štetnih stereotipova da su štetne u istoj mjeri kao i lascivni seksulani prikazi u monogim popularnim glazbenim spotovima, tvrde oni. Ipak roditelji ne bi trebali baciti te knjige, već raspravljati o zapletu priče i likovima sa svojom djecom, te odlučiti da li će reči svojim kćerkama da traže ljepotu nauštrb njihovog obrazovanja i karijere. Istraživači su čestitali tvorcima animiranoga filma "Shrek" u kojem prelijepa princeza živi sretno zauvijek, nakon što se pretvori u ogra, odnosno čudovište. Liz Grauerholz, profesor sociologije na sveučilištu Purdue u Indiani kaže da se bajke poput Snjeguljice i Pepeljuge koncentriraju na izgled, a prvenstveno na žensku ljepotu. Od ranog djetinjstva, djevojčice čitaju bajke o princezama koje stječu velika bogatstva jednostavno zbog toga što ih njihova ljepota čini posebnima, a to je snažna poruka koja može inhibirati mlade žene koje osjećaju da ne dostižu socijalna očekivanja u pogledu standarda atraktivnosti. (Hina) xnz ynz

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙