FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VISA INTERNATIONAL: HRVATSKA JEDNO OD NAJBRŽE RASTUĆIH TRŽIŠTA

ZAGREB, 18. ožujka 2004. (Hina) - Ukupna potrošnja hrvatskih korisnika Visa kartica prošle je godine povećana za 53 posto u odnosu na godinu prije, premašivši iznos od 9,1 milijarde kuna ili gotovo 1,5 milijardi američkih dolara, kazao je na današnjoj konferenciji za novinare menadžer za Hrvatsku kartičarske kuće Visa International Jean-Marc Tonti.
lovne usluge-Bankarstvo ZAGREB, 18. ožujka 2004. (Hina) - Ukupna potrošnja hrvatskih korisnika Visa kartica prošle je godine povećana za 53 posto u odnosu na godinu prije, premašivši iznos od 9,1 milijarde kuna ili gotovo 1,5 milijardi američkih dolara, kazao je na današnjoj konferenciji za novinare menadžer za Hrvatsku kartičarske kuće Visa International Jean-Marc Tonti.#L# Broj izdanih Visa kartica istodobno je povećan za 23,3 posto na više od 1,5 milijuna, a značajan je rast - za 64,6 posto, na 1,8 milijardi kuna, zabilježen u potrošnji na prodajnim mjestima (putem POS terminala), istaknuo je Tonti. Po svim tim pokazateljima rasta Hrvatska predstavlja najbrže rastuće tržište u regiji, a značajan rast korištenja kartica na prodajnim mjestima govori i o sve većoj sofisticiranosti hrvatskih građana u uporabi platežnih kartica. Naime, dodao je Tonti, na gotovinske se transakcije (podizanje gotovine na bankomatima) lani odnosilo 55 posto, a na prave platežne transakcije 45 posto ukupne potrošnje, dok u većini zemalja regije još uvijek značajno prevladavaju gotovinske transakcije. Broj samih transakcija lani je povećan u odnosu na 2002. za 36 posto, na 17,5 milijuna, a povećanje Tonti tumači i rastom broja kartica, ali i značajnim povećanjem broja prodajnih mjesta koja prihvaćaju Visa debitne i kreditne kartice - lani ih je bilo 43.290 ili 35,5 posto više nego u 2002. Brzi rast na hrvatskom tržištu u Visa Internationalu dijelom pripisuju i marketinškim kampanjama, pa tako za vrijeme trajanja iduće kampanje vezane uz Olimpijske igre u Ateni (od travnja do lipnja ove godine), Tonti očekuje da će se potrošnja na POS terminalima povećati za 70 posto u odnosu na isto razdoblje lani. (Hina) xrub ydb

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙