FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NAJDUŽI TUNEL U HRVATSKOJ MALA KAPELA BIT ĆE U POTPUNOSTI PROBIJEN U ČETVRTAK

ZAGREB, 16. ožujka 2004. (Hina) - Radovi na iskopu obje cijevi budućeg najdužeg tunela u Hrvatskoj, Male Kapele, bit će završeni u četvrtak, 18. ožujka, kada će biti probijena desna (zapadna) cijev tog tunela, dok je lijeva (istočna) cijev probijena krajem prošlog mjeseca.
ZAGREB, 16. ožujka 2004. (Hina) - Radovi na iskopu obje cijevi budućeg najdužeg tunela u Hrvatskoj, Male Kapele, bit će završeni u četvrtak, 18. ožujka, kada će biti probijena desna (zapadna) cijev tog tunela, dok je lijeva (istočna) cijev probijena krajem prošlog mjeseca. #L# Tunel Mala Kapela, sa svojim 5.761 metrom, najduži je tunel na autocesti Zagreb - Split, a predviđa se da će biti pušten u promet u lipnju 2005. godine. S obzirom na geotehničke karakteristike stjenske mase po težini gradnje spada u srednju kategoriju. Tunel se nalazi na sektoru Bosiljevo -Gornja Ploča, autoceste Zagreb - Split, i povezuje dva dijela tog sektora, od kojih je prvi dio duljine 36 kilometara od Bosiljeva do tunela Mala Kapela već u prometu, dok će 96 kilometara od tunela Mala Kapela do Gornje Ploče biti pušteno u promet u lipnju ove godine. Kako su danas izvijestili iz Hrvatskih autocesta (HAC), u desnoj tunelskoj cijevi u tijeku je betoniranje završne tunelske obloge, a do sada je izbetonirano 2.300 metara. Nakon betoniranja tunelske obloge, u desnoj cijevi slijede radovi na odvodnji. Radovi na iskopu desne cijevi započeli su 24. kolovoza 2002. na sjevernoj strani, a 20. listopada iste godine na južnoj strani tunela. U prosjeku se iskapalo 13,3 metara dnevno i to sa obje strane tunela istodobno. Nakon dovršenja radova na izradi kolovozne konstrukcije i opremanju, tunel Mala Kapela bit će pušten u promet u lipnju iduće godine. U prvoj fazi eksploatacije prometovat će se samo kroz desnu tunelsku cijev i to dvosmjerno, jednako kao i u tunelu Sveti Rok. Lijeva tunelska cijev će u toj fazi služiti kao servisni tunel, za sigurnosne intervencije ili evakuaciju putnika u izvanrednim situacijama. Kada intenzitet prometa poraste i lijeva tunelska cijev će se potpuno dovršiti, čime će se omogućiti odvojeni promet za svaki smjer. Građevinske radove na tunelu Mala Kapela izvodi talijanska tvrtka Coopcostruttori s kojom je ugovor o građenju HAC potpisao lani 19. travnja. Ugovorena vrijednost radova, bez PDV-a iznosi 261,7 milijuna kuna, a obuhvaća u desnoj cijevi radove na njenom probijanju, zaštitu iskopa, odvodnju i izradu završne betonske obloge s vodonepropusnom izolacijom, a u lijevoj cijevi radove na probijanju i zaštiti iskopa. Ugovor također obuhvaća i izradu svih prolaza i okretišta za komunikaciju između dvije tunelske cijevi. Svi ugovoreni radovi trebaju biti dovršeni do 30. studenog ove godine kada će se početi raditi kolnička konstrukcija i opremanje tunela potrebnom opremom poput ventilacije, rasvjete i slično. (Hina) xnz yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙