ZAGREB, 15. ožujka 2004. (Hina) - Povodom Svjetskog dana prava potrošača (15. ožujka) Hrvatski telekom (HT) uveo je novi besplatni telefonski broj (0800 9000) putem kojega korisnici mogu komentirati proizvode i usluge u fiksnoj
telefonskoj mreži (HTtel), uključujući i Internet (HTnet), te izreći svoje prijedloge, pokude ili pohvale.
usluge
ZAGREB, 15. ožujka 2004. (Hina) - Povodom Svjetskog dana prava
potrošača (15. ožujka) Hrvatski telekom (HT) uveo je novi besplatni
telefonski broj (0800 9000) putem kojega korisnici mogu komentirati
proizvode i usluge u fiksnoj telefonskoj mreži (HTtel), uključujući i
Internet (HTnet), te izreći svoje prijedloge, pokude ili pohvale.#L#
Osim toga broja HT je na svojim Internet stranicama otvorio i tzv.
Kutak za korisnike, a s ciljem, kako je danas na susretu s novinarima
naglasio direktor komunikacija HT-a Marjan Jurleka, lakše, bolje i
obostrano korisnije komunikacije.
Jurleka je kazao i da je prošle godine na adresu HT-a stiglo ukupno
sedam tisuća raznih primjedbi korisnika, što je oko 0,5 posto od
ukupnog broja privatnih korisnika (oko 1,5 milijuna). To je, po ocjeni
HT-a, ispod prosjeka telekomunikacijskih kompanija u zemljama EU-a.
Oko 40 posto tih primjedbi i upita odnosile su se na iznose računa,
pri čemu ih se većina žalila na stavke korištenja telefonskih usluga
sa predbrojem 060 ili na telefonsko glasovanje. Dio primjedbi se
odnosio i na previše administracije pri zahtjevu za ukapčanjem broja
ili neke druge usluge.
Trenutne odnose između HT-a i udruga za zaštitu potrošača Jurleka je
ocijenio dobrim jer su, kako kaže, s njima uspjeli uspostaviti
suradnju i zadovoljavajuću komunikaciju, a o čemu će biti riječi i
tijekom četverodnevnog 1. sabora potrošača Hrvatske koji je danas
počeo u Umagu.
(Hina) xtam yds