FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NA SVJETSKI DAN PRAVA POTROŠAČA HT UVEO NOVI TELEFONSKI BROJ ZA KORISNIKE

ZAGREB, 15. ožujka 2004. (Hina) - Povodom Svjetskog dana prava potrošača (15. ožujka) Hrvatski telekom (HT) uveo je novi besplatni telefonski broj (0800 9000) putem kojega korisnici mogu komentirati proizvode i usluge u fiksnoj telefonskoj mreži (HTtel), uključujući i Internet (HTnet), te izreći svoje prijedloge, pokude ili pohvale.
usluge ZAGREB, 15. ožujka 2004. (Hina) - Povodom Svjetskog dana prava potrošača (15. ožujka) Hrvatski telekom (HT) uveo je novi besplatni telefonski broj (0800 9000) putem kojega korisnici mogu komentirati proizvode i usluge u fiksnoj telefonskoj mreži (HTtel), uključujući i Internet (HTnet), te izreći svoje prijedloge, pokude ili pohvale.#L# Osim toga broja HT je na svojim Internet stranicama otvorio i tzv. Kutak za korisnike, a s ciljem, kako je danas na susretu s novinarima naglasio direktor komunikacija HT-a Marjan Jurleka, lakše, bolje i obostrano korisnije komunikacije. Jurleka je kazao i da je prošle godine na adresu HT-a stiglo ukupno sedam tisuća raznih primjedbi korisnika, što je oko 0,5 posto od ukupnog broja privatnih korisnika (oko 1,5 milijuna). To je, po ocjeni HT-a, ispod prosjeka telekomunikacijskih kompanija u zemljama EU-a. Oko 40 posto tih primjedbi i upita odnosile su se na iznose računa, pri čemu ih se većina žalila na stavke korištenja telefonskih usluga sa predbrojem 060 ili na telefonsko glasovanje. Dio primjedbi se odnosio i na previše administracije pri zahtjevu za ukapčanjem broja ili neke druge usluge. Trenutne odnose između HT-a i udruga za zaštitu potrošača Jurleka je ocijenio dobrim jer su, kako kaže, s njima uspjeli uspostaviti suradnju i zadovoljavajuću komunikaciju, a o čemu će biti riječi i tijekom četverodnevnog 1. sabora potrošača Hrvatske koji je danas počeo u Umagu. (Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙