FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

BIVŠI DIREKTORI P&G-JA ULAZE SAMI NA VRLO KONKURENTNO TRŽIŠTE

CHICAGO, 5. veljače (Hina/Reuters) - Bivši zaposlenici američkog proizvođača robe široke potrošnje Procter&Gamblea (P&G), koji su osnovali novu kompaniju, namjeravaju na vrlo konkurentskom tržištu proizvoda za osobnu higijenu lansirati novu liniju proizvoda namijenjenu dječacima u dobi od devet do 16 godina.
CHICAGO, 5. veljače (Hina/Reuters) - Bivši zaposlenici američkog proizvođača robe široke potrošnje Procter&Gamblea (P&G), koji su osnovali novu kompaniju, namjeravaju na vrlo konkurentskom tržištu proizvoda za osobnu higijenu lansirati novu liniju proizvoda namijenjenu dječacima u dobi od devet do 16 godina.#L# Tvrtka OT Over Time, koja ima ugovor o licenci s P&G-ijem, započet će ovoga mjeseca s prodajom linije šampona za kosu i tijelo, dezodoransa i drugih proizvoda namijenjenih toj dobnoj skupini dječaka u trgovinama diljem Sjedinjenih Država. "Smatramo da je to uvelike neiskorišteno tržište koje je zrelo za takve proizvode", kazala je Karen Frank, suosnivačica OT Over Time- a i bivša izvršna direktorica u P&G-iju, koja je sudjelovala u razvoju tih proizvoda za dječake dok je radila u toj tvrtki. Mladi dječaci do 16 godina mogli bi biti jedno od posljednjih neiskorištenih tržišta za industriju proizvoda za osobnu higijenu, koja već uspješno prodaje sapune, šampone, dezodoranse i mirise za žene, djevojčice, muškarce i starije dječake. "Trenutačno tržište za proizvode za njegu dječaka u dobi od devet do 16 godina iznosi 2,2 milijarde dolara", izjavila je Frank. Pa ipak, ti argumenti nisu bili dovoljni P&G-iju da se sam odluči na lansiranje te nove linije proizvoda. "Kompanija se strateški fokusira na velike brandove, velike zemlje i velike potrošače", kazala je glasnogovornica P&G-ija, Martha Depenbrock. (Hina) xvmo ysbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙