ZAGREB, 4. ožujka 2004. (Hina) - Prvi val predizbornih oglasa američkog predsjednika Georgea Busha bit će emitiran u 17 američkih saveznih država čije je raspoloženje na izborima 2000. g. signaliziralo mogućnost preokreta od potpore
demokratskom do potpore republikanskom kandidatu, primjećuje The Washington Post (po Glasu Amerike).
Glasila/mediji-Gospodarstvo/poslovanje/financije
ZAGREB, 4. ožujka 2004. (Hina) - Prvi val predizbornih oglasa američkog
predsjednika Georgea Busha bit će emitiran u 17 američkih saveznih
država čije je raspoloženje na izborima 2000. g. signaliziralo
mogućnost preokreta od potpore demokratskom do potpore republikanskom
kandidatu, primjećuje The Washington Post (po Glasu Amerike).#L#
Prvi oglasi ne bave se protukandidatom Johnom Kerryjem već ističu
ostvarenja i držanje predsjednika Busha u kriznim trenucima, bilježi
list, izdvajajući u tom kontekstu i prikaze terorističkih napada na
New York i Washington, oko čega se već podigla prašina.
Tabor senatora Kerryja ocijenio je oglase predsjednika Busha
"revizionističkima", podsjetivši na milijune izgubljenih radnih mjesta
i na porast broja onih koji su u protekle tri godine izgubili
zdravstveno osiguranje, navodi list.
Kada je riječ o financijskoj strani kampanje, WP podsjeća da Bushov
izborni stožer već prikupio stotinu milijuna a tvrdi da će ukupno
prikupiti i potrošiti više od 170 milijuna dolara.
Neki promatrači ipak upozoravaju da neke organizacije namjeravaju
potrošiti mnogo veće svote kako bi agitirale u korist demokratskog
kandidata, točnije protiv reizbora Georgea Busha, prenosi list,
navodeći primjer najvećeg saveza sindikata AFL-CIO, te organizacije
poput "Americans Coming Together" koju financira zaklada poznatog
financijera Georgea Sorosa.
(Hina) mkuz gple