FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

CROATIA AIRLINES NEĆE MIJENJATI CIJENE KARATA, AKO PUTNIČKE AGENCIJE UVEDU PRISTOJBE

ZAGREB, 27. veljače 2004. (Hina) - Hrvatski nacionalni prijevoznik Croatia Airlines (CNT) neće mijenjati cijene svojih karata, jer su postojećim tarifnim modelom povećali broj putnika u domaćem prometu za 41 posto, a u vezi najave putničkih agencija o uvođenju pristojbe na zrakoplovne karte kupljene u agencijama, u CNT ističu da ne žele da se to povećanje u javnosti dovodi u vezu sa njihovom cijenom zrakoplovnih karata, već da su za uvođenje te pristojbe odgovorne isključivo putničke agencije. Direktor prodaje u Croatia Airlines Svemir Radmilo kazao je to danas na razgovoru s novinarima na kojem su željeli objasniti odnose između putničkih agencija i CTN-a, te način definiranja provizije putničkih agencija. Naime, kao odgovor na smanjenje provizije na prodane karte preko putničkih agencija, koje su sve zrakoplovne kompanije koje posluju u Hrvatskoj uvele od početka godine, Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) najavila je početkom ovog mjeseca da bi od početka travnja sve putničke agencije koje prodaju avio karte mogle uvesti posebnu vrstu naknade u paušalnom iznosu na tu uslugu, a to bi povećanje moglo iznositi do 30 kuna po karti. No, nakon jučerašnjeg sastanka s predstavnicima UHPA imam dojam da ona neće naložiti to povećanje i da putničke agencije neće uvesti tu pristojbu, rekao je Radmilo, ne dajući više de
ZAGREB, 27. veljače 2004. (Hina) - Hrvatski nacionalni prijevoznik Croatia Airlines (CNT) neće mijenjati cijene svojih karata, jer su postojećim tarifnim modelom povećali broj putnika u domaćem prometu za 41 posto, a u vezi najave putničkih agencija o uvođenju pristojbe na zrakoplovne karte kupljene u agencijama, u CNT ističu da ne žele da se to povećanje u javnosti dovodi u vezu sa njihovom cijenom zrakoplovnih karata, već da su za uvođenje te pristojbe odgovorne isključivo putničke agencije. Direktor prodaje u Croatia Airlines Svemir Radmilo kazao je to danas na razgovoru s novinarima na kojem su željeli objasniti odnose između putničkih agencija i CTN-a, te način definiranja provizije putničkih agencija. Naime, kao odgovor na smanjenje provizije na prodane karte preko putničkih agencija, koje su sve zrakoplovne kompanije koje posluju u Hrvatskoj uvele od početka godine, Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) najavila je početkom ovog mjeseca da bi od početka travnja sve putničke agencije koje prodaju avio karte mogle uvesti posebnu vrstu naknade u paušalnom iznosu na tu uslugu, a to bi povećanje moglo iznositi do 30 kuna po karti. No, nakon jučerašnjeg sastanka s predstavnicima UHPA imam dojam da ona neće naložiti to povećanje i da putničke agencije neće uvesti tu pristojbu, rekao je Radmilo, ne dajući više detalja o tome. Croatia Airlines 40 posto karata prodaje preko putničkih agencija, a 60 posto preko svoje mreže i one su važan distribucijski kanal za CTN, kazao je. Nakon 11. rujna, sve svjetske zrakoplovne kompanije režu troškove na svim područjima poslovanja, pa je bilo iluzorno očekivati da će ostati provizija od devet posto, koliko su u većini slučajeva zrakoplovne tvrtke plaćale agencijama za prodanu kartu, kazao je Radmilo. Na našem tržištu od početka godine provizija putničkim agencijama smanjena je u domaćem prometu sa sedam posto na pet, a u međunarodnom prometu sa devet na sedam posto. U Croatia Airlinesu računaju da će tim smanjivanjem provizije uštedjeti dva milijuna kuna godišnje. (Hina) xnz yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙