FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ISTRAŽIVANJE: NAJPOSJEĆENIJE HRVATSKE WEB STRANICE ISKON I HTNET

ZAGREB, 20. veljače 2004. (Hina) - Dosad najveće mjerenje posjećenosti hrvatskih web stranica pokazalo je da Internet trenutačno u nas koristi više od 940 tisuća građana i to barem jedan puta mjesečno te da najposjećeniji hrvatski portali mjesečno imaju od 100 do 500 tisuća različitih posjetitelja, navodi se u sažetku Prizma istraživanja, agencije za istraživanja tržišta, medija i ispitivanje javnog mnijenja.
usluge ZAGREB, 20. veljače 2004. (Hina) - Dosad najveće mjerenje posjećenosti hrvatskih web stranica pokazalo je da Internet trenutačno u nas koristi više od 940 tisuća građana i to barem jedan puta mjesečno te da najposjećeniji hrvatski portali mjesečno imaju od 100 do 500 tisuća različitih posjetitelja, navodi se u sažetku Prizma istraživanja, agencije za istraživanja tržišta, medija i ispitivanje javnog mnijenja.#L# Ta je tvrtka provela istraživanje posjećenosti hrvatskih web stranica u studenom i prosincu prošle godine, u suradnji sa slovenskom agencijom CATI, te Httpool-om, uz pomoć više od 47 hrvatskih web "site-ova". Projekt je proveden korištenjem najnovijih istraživačkih metoda uz istovremeno kombiniranje nekoliko različitih istraživačkih tehnika, kaže se u priopćenju. Istraživanje je pokazalo da se Internet sve više se profilira kao medij ravnopravan s ostalim "klasičnim" medijima i s eksponencijalnim rastom broja korisnika u sve većoj mjeri postaje sastavni dio medijskog plana za oglašavanje. No, osim broja, važna je i socio-demografska struktura posjetitelja pojedinih web stranica, njihovi hobiji, interesi i životni stilovi i tu je istraživanje pokazalo je je prije svega riječ o mlađim, do 35 godina, bogatijim stanovnicima velikih hrvatskih gradova, odnosno o ciljnoj skupini koja je "vrlo tražena" kod mnogih oglašivača. Najposjećeniji hrvatski portali mjesečno imaju i do 500 tisuća različitih posjetitelja, što je, kaže se u istraživanju, respektabilna brojka i svojevrsni poziv za oglašivače. U razdoblju od 14. studenoga do 15. prosinca 2003. najposjećenija od 47 promatranih Internet stranica bila je Iskonova, koju je u tih 28 dana posjetilo čak 513 tisuća osoba, dok je na drugom mjestu ona Htneta sa 415 tisuća posjetitelja, a na trećem mjestu VIPNetova Internet stranica sa 168 tisuća posjetitelja. Pritom se naglašava da podaci za Htnet nisu potpuni jer se odnose samo na razdoblje do kraja studenoga. Zanimljivo je da nakon toga slijedi stranica Večernjeg lista, koju je mjesečno posjetilo 157 tisuća posjetitelje, slijedi Monitor sa 136 tisuća, Iskrica sa 128 tisuća te Slobodna Dalmacija sa 101 tisućom posjetitelja. U priopćenju se kaže da je cilj istraživanja bilo postaviti standarde istraživanja Internet medija, te hrvatskim oglašivačima ponuditi pouzdane i kvalitetne podatke koji će omogućiti medijsko planiranje za kampanje koje će koristiti i Internet kao oglasni medij. Drže da će se na taj način osigurati veći budžeti za oglašavanje na Internetu što će zasigurno povećati kvalitetu i raznolikost Internet sadržaja, te na kraju rezultirati još većim brojem korisnika Interneta, te približavanjem europskim prosjecima korištenja Interneta. Iz Prizme Najavljuju da će se istraživanje provoditi kontinuirano, da će se provesti dva puta u 2004. uz najavu proširenje obuhvata na nove stranice. (Hina) xnz ydb

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙