FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KORPORATIVNE OBVEZNICE PODRAVKE U PRVOJ KOTACIJI ZAGREBAČKE BURZE

ZAGREB, 20. veljače 2004. (Hina) - Predsjednik Uprave Podravke Darko Marinac i direktor Zagrebačke burze Marinko Papuga potpisali su danas ugovor o uvrštenju obveznica Podravke u Službeno tržište, odnosno Prvu kotaciju Zagrebačke burze.
ZAGREB, 20. veljače 2004. (Hina) - Predsjednik Uprave Podravke Darko Marinac i direktor Zagrebačke burze Marinko Papuga potpisali su danas ugovor o uvrštenju obveznica Podravke u Službeno tržište, odnosno Prvu kotaciju Zagrebačke burze.#L# Izdanje korporativnih obveznica Podravke vrijedno je 27 milijuna eura. Obveznice, za koje je upis započeo 16. veljače ove godine, dospijevaju na naplatu 20. veljače 2007., uz kamatnu stopu od 5 posto godišnje. Kamata će se isplaćivati jednom godišnje u kunskoj protuvrijednosti iznosa u eurima primjenom srednjeg tečaja Hrvatske narodne banke na dan isplate, a glavnica obveznica otplatit će se odjednom na dan dospjeća. Agenti i pokrovitelji izdanja su Privredna banka Zagreb i Zagrebačka banka. Nakon uspješnog nastupa na tržištu novca putem komercijalnih zapisa, rečeno je na svečanosti potpisivanja, izdanjem obveznica Podravka će proširiti već postojeću bazu investitora na domaćem tržištu kapitala te će restrukturirati svoje obveze produljujući im ročnost i time oslobađajući limite kod banaka za kratkoročno financiranje. Sredstvima prikupljenim izdanjem obveznica refinancirat će se dio Podravkinih kratkoročnih obveza. Direktor Zagrebačke burze Marinko Papuga istaknuo je kako je ovo prvo izdanje korporativnih obveznica tvrtke koja je u Prvoj kotaciji Burze i pogodno je za ulaganje mirovinskih fondova. Podravkina obveznica peta je korporativna obveznica koja je uvrštena na Burzu. Inače, na Zagrebačkoj burzi do sada je bilo uvršteno 14 raznih izdanja obveznica, ukupne tržišne kapitalizacije 25 milijardi kuna. Govoreći o planovima Podravke za ovu godinu, njezin prvi čovjek Darko Marinac je istaknuo kako je prvenstveni cilj tvrtke ostvariti visoki profit. Dodao je i da će se proširenjem Europske unije (EU) na nove zemlje u svibnju ove godine gotovo 50 posto Podravkina izvoza naći na tom tržištu, budući u pet zemalja (Češka, Poljska, Slovenija, Mađarska i Slovačka) Podravka ima svoje tvrtke, time i domaće tržište. Ulazak u EU za Podravku znači pozitivne financijske brojke, kazao je Marinac, dodavši kako će se taj novac ulagati u marketing Podravkinih proizvoda u EU. Također je rekao kako neće biti zatvaranja Podravkinih tvornica u navedenim zemljama već će se raditi njihova prenamjena. Inače, u prvih devet mjeseci prošle godine Grupa Podravka ostvarila je prihode od prodaje u iznosu od 2,4 milijarde kuna, što je porast od 25 posto u odnosu na isto razdoblje 2002. godine. Ostvarena je i neto dobit od 24 milijuna kuna. (Hina) xtp ydb

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙