ZAGREB, 11. veljače 2004. (Hina) - Grupa Exportdrvo prošle je godine ostvarila promet od 105 milijuna eura, dok za ovu godinu planira povećanje prometa na 111 milijun eura, objavili su iz te tvrtke. Promet matične tvrtke lani je
iznosio 80 milijuna eura, a ove se godine očekuje povećanje od pet posto, na 84 milijuna eura, od čega se 85 posto odnosi na izvoz. Prema rječima glavnog direktora tvrtke Krešimira Šimatića, ova će godina biti izuzetno teška zbog recesije u branši na ino tržištima, a i na domaćem tržištu očekuje se pad potražnje i potrošnje te problemi u proizvodnji zbog neadekvatnog tretmana robnog izvoza. No, Šimatić ističe kako u tvrtki ipak planiraju pozitivne rezultate i rast, a optimizam temelje na unutrašnjim rezervama i velikim dijelom restrukturiranoj organizaciji tvrtke čije pozitivne efekte očekuju. Njemačko je tržište, uz francusko i britansko, jedno od najjačih izvoznih destinacija Exportdrva. Izvoz se realizira putem vlastite tvrtke u Njemačkoj ili direktnim izvozom roba veletrgovcima i distributerima, a u posljednje vrijeme i direktno u maloprodajne lance robnih kuća namještaja. No, unatoč izrazitoj recesiji na europskom tržištu namještaja, nepostojanju jasne izvozne strategije Hrvatske te neprepoznavanja drvne industrije kao jakog strateškog izvoznika, Exportdrvo planira na
ZAGREB, 11. veljače 2004. (Hina) - Grupa Exportdrvo prošle je godine ostvarila
promet od 105 milijuna
eura, dok za ovu godinu planira povećanje prometa na 111 milijun eura,
objavili su iz te tvrtke.
Promet matične tvrtke lani je iznosio 80 milijuna eura, a ove se
godine očekuje povećanje od pet posto, na 84 milijuna eura, od čega se
85 posto odnosi na izvoz.
Prema rječima glavnog direktora tvrtke Krešimira Šimatića, ova će
godina biti izuzetno teška zbog recesije u branši na ino tržištima, a
i na domaćem tržištu očekuje se pad potražnje i potrošnje te problemi
u proizvodnji zbog neadekvatnog tretmana robnog izvoza.
No, Šimatić ističe kako u tvrtki ipak planiraju pozitivne rezultate i
rast, a optimizam temelje na unutrašnjim rezervama i velikim dijelom
restrukturiranoj organizaciji tvrtke čije pozitivne efekte očekuju.
Njemačko je tržište, uz francusko i britansko, jedno od najjačih
izvoznih destinacija Exportdrva. Izvoz se realizira putem vlastite
tvrtke u Njemačkoj ili direktnim izvozom roba veletrgovcima i
distributerima, a u posljednje vrijeme i direktno u maloprodajne lance
robnih kuća namještaja.
No, unatoč izrazitoj recesiji na europskom tržištu namještaja,
nepostojanju jasne izvozne strategije Hrvatske te neprepoznavanja
drvne industrije kao jakog strateškog izvoznika, Exportdrvo planira na
njemačko tržište izvesti robe za 10 milijuna eura.
Iz tvrtke su izvjestili i kako su zbog jačanja i stjecanja novih
poslovnih kontakata sudjelovali na najjačim svjetskim sajmovima - u
Parizu, Koelnu, Birminghamu i Hannoveru.
(Hina) xtp yds