ZAGREB, 30. siječnja 2004. (Hina) - U sklopu Drugih međunarodnih dana marketinga (PRIME) koji se održavaju na Zagrebačkom velesajmu, tvrtka Promar predstavila je novosti u hrvatskoj ponudi najvećeg svjetskog sustava poslovnih
informacija "Kompass".
ZAGREB, 30. siječnja 2004. (Hina) - U sklopu Drugih međunarodnih dana
marketinga (PRIME) koji se održavaju na Zagrebačkom velesajmu, tvrtka
Promar predstavila je novosti u hrvatskoj ponudi najvećeg svjetskog
sustava poslovnih informacija "Kompass".#L#
Glavna novost je mogućnost pretraživanja Kompassove baze poslovnih
podataka na Internetu i na CD-u na hrvatskom jeziku.
Putem internet stranica Komppassa korisnicima se omogućuje
pretraživanje baze od 1,8 milijuna kompanija širom svijeta,
klasificiranih s 23 milijuna proizvoda i usluga. Sustav omogućuje
pronalaženje poslovnih partnera, kupaca i dobavljača po nizu
kriterija.
Interaktivni CD pak sadrži podatke o 60 tisuća aktivnih hrvatskih
trgovačkih društava tj. onih koja su predala izvještaj o bilanci
poslovanja. Pretraga je moguća po djelatnostima, nazivu proizvoda,
mjestu obavljanja djelatnosti, a ove, kao i druge kriterije, moguće je
kombinirati.
Skupovi odabranih tvrtki mogu se oblikovati u posebne datoteke u
raznim formatima i koristiti kao baze podataka, primjerice za ciljanu
komunikaciju (targeting) i različite oblike mailinga.
(Hina) duk ds