FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

STRUČNI SEMINAR "UČENJE POVIJESTI 20. STOLJEĆA"

ZAGREB,28. siječnja(Hina) - Glavnim pitanjima europske povijesti dvadesetoga stoljeća, među kojima je i holokaust, treba pristupiti otvoreno, preporuke su Vijeća Europe koje će se primjenjivati i u hrvatskome obrazovnom sustavu.
ZAGREB,28. siječnja(Hina) - Glavnim pitanjima europske povijesti dvadesetoga stoljeća, među kojima je i holokaust, treba pristupiti otvoreno, preporuke su Vijeća Europe koje će se primjenjivati i u hrvatskome obrazovnom sustavu.#L# Istaknuto je to na stručnome seminaru "Učenje povijesti 20. stoljeća" što se održava danas u zagrebačkome hotelu "Dubrovnik". Stručni seminar organiziralo je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa u suradnji sa Zavodom za unaprjeđivanje školstva Republike Hrvatske i Vijećem Europe. Priređen je u sklopu prvoga obilježavanja Dana sjećanja na holokaust i sprječavanje zločina protiv čovječnosti u hrvatskim školama kada je u utorak u školama jedan školski sat bio posvećen holokaustu - pogromu u kojemu je tijekom Drugoga svjetskog rata stradalo šest milijuna Židova, žrtava nacizma i fašizma. Dan sjećanja na holokaust obilježava se 27. siječnja kao spomen na oslobađanje koncentracijskoga logora Auschwitz (27. siječnja 1945.). U svečanome dijelu prvoga obilježavanja toga dana u hrvatskim školama jučer je održana svečanost na kojoj je izraelska veleposlanica u Republici Hrvatskoj Yael Rubinstein predala visoka odličja Države Izrael "Pravednik među narodima" za šest hrvatskih građana koji su tijekom Drugoga svjetskog rata spasili svoje židovske sugrađane riskirajući pri tomu i vlastiti život. Hrvatska je tako, kao jedna od 48 država potpisnica Europske kulturne konvencije, obilježila Dana sjećanja na holokaust i obvezala se da će u nastavi o holokaustu, slijediti osnovne preporuke. Neke od tih preporuka koje nastavnici trebaju primjenivati su i provjera znanja te stajališta nastavnika i učenika o holokaustu, jasno određivanje ciljeva učenja te primjerene metode poučavanja, ako i odabir primjerenih nastavnih sredstava. Pri tomu, potrebno je učenicima objasniti i pojmove - holokaust, nacizam, genocid i antisemitizam, ali i izbjegavati jednostavne odgovore na kompleksne povijesne događaje. Sudionici seminara su učenici i nastavnici povijesti te učitelji i nastavnici koji ostvaruju program učenja o holokaustu, urednici i autori udžbenika povijesti, sveučilišni profesori povijesti te drugi stručnjaci iz područja nastave povijesti i učenja o holokaustu. (Hina) ip mc

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙