I dok se prepucavaju zbog subvencija i državne pomoći koju primaju, Boeing i Airbus ove su godine već primili 1.000 narudžbi za nove komercijalne zrakoplove.
Zrakoplovne kompanije ulažu u nove zrakoplove unatoč povećanju troškova, temeljeći svoje povjerenje na izranjanju zrakoplovnog tržišta iz trogodišnje krize nakon terorističkog napada 11. rujna 2001.
Tri mjeseca prije kraja godine komercijalni direktor Airbusa John Leahy je rekao da će se kompanije približiti rekordu od 1.500 narudžbi, koji je ostvaren 1986.
Njegov kolega u Boeingu Scott Larson smatra da zrakoplovna industrija nije nikad imala tako dobre rezultate. Od siječnja do rujna Boeing je primio 605 narudžbi, a Airbus oko 400.
Prognoze za naredne godine pokazuju da nijednu kompaniju ne očekuje popuštanje narudžbi. Airbus očekuje da će iduće godine isporučiti više od 400 zrakoplova, a Boeing 390 zrakoplova.
Većina novih narudžbi došla je od azijskih i europskih zrakoplovnih kompanija koje su manje trpjele zbog povećanje troškova goriva u proteklih šest mjeseci od američkih kompanija.