Marketing "24sata" u priopćenju prenosi i objašnjenje tog priznanja u kojem Brule navodi da "'24sata' iz Zagreba možda baš i nije u potpunosti štivo za akademike, ali pokazuje u kojem se smjeru kreće dizajn novina. Stranice su popunjene kratkim, udarnim, dobro dizajniranim pričama i posvuda ima boje. Dizajniran od strane Maria Garcie, ovo je format koji će matična kuća Styria Medien vjerojatno razviti i drugdje u Srednjoj Europi, navodi Brule.
Osim "24sata", koje su priznanje dobile za najinovativniji koncept novina, priznanje su dobili njemački magazin "Park Avenue" u izdanju medijske kuće Gruner+Jahr za najbolje novo izdanje, austrijski FM4 za najbolju radio stanicu, a najboljim magazinom za dizajn proglašen je japanski Casa Brutus.
Dnevni list "24sata" uskoro obilježava šest mjeseci izlaženja, a u tom se roku učvrstio kao treća najčitanija dnevna novina u Hrvatskoj s prosječnom dnevnom nakladom od 75.000 primjeraka, stoji, uz ostalo, u priopćenju.
Novinar i jedan od najznačajnijih komentarora stila Tyler Brule je redoviti kolumnist Financial Timesa i New York Timesa. Pokretač je časopisa Wallpaper Magazine 1996., a agenciju za dizajn otvorio je 1998. i surađuje s priznatim svjteskim brandovima poput Adidasa, Prade, Marks&Spencer i drugih.