FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"Pametna" kolica sama zbrajaju iznos kupljene robe

SYDNEY, 20. srpnja 2005. (Hina/dpa) - Budućnost kupnje u velikimtrgovačkim centrima su kolica koja su toliko pametna da sama bilježenazive i zbrajaju cijene kupljene robe, svraćaju pozornost kupcima naproizvode na akciji i podsjećaju redovne kupce na ono što su kupiliprošli put, objavljeno je u srijedu na sajmu robe široke potrošnje uSydneyu.
SYDNEY, 20. srpnja 2005. (Hina/dpa) - Budućnost kupnje u velikim trgovačkim centrima su kolica koja su toliko pametna da sama bilježe nazive i zbrajaju cijene kupljene robe, svraćaju pozornost kupcima na proizvode na akciji i podsjećaju redovne kupce na ono što su kupili prošli put, objavljeno je u srijedu na sajmu robe široke potrošnje u Sydneyu.

Kolica visoke tehnologije proizvela je japanska tvrtka Fujitsu, a prvi put su javnosti prikazana na tom sajmu.

"Zamišljena su kao sredstvo koje će pomoći kupcu da se brže i učinkovitije kreće kroz trgovinu i da im istodobno pruža informacije", izjavio je Vernon Slack iz Fujitsua.

"Kolica mogu pamtiti podatke iz prijašnjih kupnji, pa vas mogu podsjetiti da ste i zadnji put, primjerice, kupili jaja - možda vam trebaju opet, ali možda i ne", kazao je Slack, dodajući kako će kolica kupcima štedjeti vrijeme, a vlasnicima trgovina troškove rada.

Trgovcima će se kolica svidjeti jer će umjesto njih kupci sami skenirati proizvode koje uzimaju i provlačiti karticu kojom potvrđuju kupnju. No ni kupci neće proći lošije - neće lutati golemim centrima ne znajući gdje što stoji, a na blagajnu će doći znajući točno koliko su potrošili u kupnji.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙