FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Lufthansa traži reforme zračne kontrole i zračnih luka

WASHINGTON, 17. lipnja 2005. (Hina/Dpa) - Izvršni direktor LufthanseWolfgang Mayrhuber pozvao je njemačku i ostale vlade u Europi daprovedu "imperativne" reforme na području kontrole zračnog prometa,menadžmenta ruta i infrastrukture zračnih luka u Njemačkoj.
WASHINGTON, 17. lipnja 2005. (Hina/Dpa) - Izvršni direktor Lufthanse Wolfgang Mayrhuber pozvao je njemačku i ostale vlade u Europi da provedu "imperativne" reforme na području kontrole zračnog prometa, menadžmenta ruta i infrastrukture zračnih luka u Njemačkoj.

"Milijuni tona goriva nepotrebno se ispušta svake godine u zrak iznad Njemačke zbog loše strukturiranog sustava kontrole zračnog prometa i nepodnošljivog nedostatka kapaciteta zračnih luka, što prisiljava zrakoplove da beskonačno kruže iznad luka", rekao je čelnik njemačkog prijevoznika tijekom posjeta Washingtonu.

Takva praksa nije štetna samo za okoliš već predstavlja i velike troškove za zračne prijevoznike koji ih potom prebacuju na potrošače kroz veće cijene karata, rekao je Mayrhuber. Dodao je da zrakoplovstvo ima fenomenalnu važnost za razvoju cijelog gospodarstva i da bi političari zato trebali više učiniti za priznavanje potreba industrije.

Privatizacija sustava kontrole zračnog prometa bio je prvi razuman korak i bez obzira koja vlada bude izabrana na jesenskim parlamentarnim izborima u Njemačkoj mora smanjiti birokraciju i političku kontrolu zrakoplovstva, te ne povećavati troškove.

"Gospodarska važnost zrakoplovstva uvelike će rasti u idućim desetljećima", objasnio je Mayrhuber dodavši da je ta industrija važan "proizvođač i uvoznik radnih mjesta".

Ponovno je kritizirao "bacanje poreznog novca na izgradnju malih zračnih luka" istaknuvši da samo neki zračni prijevoznici imaju koristi od toga, što narušava tržište. "Mi se zalažemo za otvoreno tržište i pozdravljamo konkurenciju, čak i diskontnih zračnih prijevoznika, no oni se ne bi trebali subvencionirati poreznim novcem", kazao je. Javno financiranje skupe izgradnje malih zračnih luka poput Kassel-Calden, Luebeck ili Dusseldorf-Veetze nema gospodarskog smisla, dodao je Mayrhuber.

Preuzimanje švicarskog prijevoznika Swiss nije posljednje preuzimanje ili sporazum s nekim prijevoznikom koji je Lufthansa sklopila, no "trenutno se ništa ne radi". Lufthansa ima ugovore o suradnji s 15 europskih prijevoznika te je izvjesna konsolidacija u sektoru, kazao je čelnik Lufthanse.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙