FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"Plavi horizonti" - druga televizijska epizoda dokumentarne serije o krasu

ZAGREB, 3. svibnja 2005. (Hina) - Na Prvome programu HTV-a večeras jena rasporedu druga epizoda "Plavi horizonti" dokumentarne serije''Blago krša" koja na popularan način predstavlja osobitosti ipredjele hrvatskog krasa.
ZAGREB, 3. svibnja 2005. (Hina) - Na Prvome programu HTV-a večeras je na rasporedu druga epizoda "Plavi horizonti" dokumentarne serije ''Blago krša" koja na popularan način predstavlja osobitosti i predjele hrvatskog krasa.

''Plavi horizonti'' bave se vodom u krasu prateći je od Plitvičkih jezera, rijeke Gacke i Zrmanje pa sve do Jadranskog mora.

Filmovi iz serije digitalnom slikom i etnoambijentalnom glazbom, kako napominje redatelj serije Silvio Mirošničenko, predočuju velebnost i važnost najveće kraške planine Velebita kao i čarobnu igru vode što su je u krasu stvorila jedinstvena jezera uz rijeku Liku, Gacku i Zrmanju.

Treća epizoda ''Kamena zemlja'', koja je na rasporedu 10. svibnja, usredotočena je na kamen, njegovu ljepotu i sveprisutnost u prirodi od kamenoloma Kanfanara preko pulske Arene pa sve do najmanjeg istarskog gradića Huma i začudna spoja kamena i vode-potoka Kotli.

Serija je pokrenuta uz potporu stručnih ustanova i gospodarskih tvrtaka kao ekološko-medijski projekt kojemu je cilj istaknuti privlačivost i potencijal krajobraznih vrijednosti najvećega nacionalnoga prirodoslovnog fenomena - krasa.

Prva epizoda ''Put kroz raj'', koja je prikazana 26. travnja, pokazala je zanimljive kraške putove od Tulovih greda preko Kugine kuće, šume Štirovače i Zavižana.

Kroz epizode gledatelje vodi sociolog Vladimir Lay komentirajući osobne dojmove i razgovarajući s ljudima s krasa.

Po riječima Mirošničenka prvi put je na HRT-u za potrebe toga dokumentarca upotrijebljena posebna snimateljska tehnika identična onoj kojom se snimaju igrani filmovi. A kako bi gledatelji što više uživali u ljepotama hrvatskih krajolika Istre, Like i Dalmacije, povremeno je upotrebljen helikopter za zračne snimke, filmski kran, kamera za podvodne snimke, "jimy-yip" i tračnice s farom po kojima kamera lagano klizi bilježeći hrvatske prirodne raznolikosti, kaže redatelj.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙