DUBROVNIK, 5. rujna (Hina) - Rezultati ovogodišnje turističke sezone i
planovi za iduću godinu na češkom tržištu bili su tema večerašnje
konferencije za novinstvo u Dubrovniku, koju su upriličili čelnici
dubrovačke Turističke zajednice, Putničke agencije Z-tours iz Zagreba
i dubrovačkoga Hotelskog poduzeća "Maestral".
Na konferenciji, na kojoj su, uz ostale, bili nazočni i novinari i
turistički agenti iz Češke, rečeno je, kako su rezultati ostvareni u
ovoj turističkoj sezoni na češkom turističkom tržištu znatno bolji od
prošlogodišnjih, što treba zahvaliti češkim i hrvatskim turističkim
agencijama. Tako su od ukupno 120.000 noćenja dosad ostvarenih na
dubrovačkom području, 20.000 ostvarili češki turisti, a od ukupnoga
broja inozemnih turista koji su ove godine boravili u Dubrovniku, 50
posto su bili Česi.
Također je kazano da su cijene dubrovačkih hotelskih kapaciteta za
slijedeću sezonu za češko turističko tržište već određene i bit će
znatno povoljnije nego za goste sa zapadnoga tržišta.
Dubrovačka Turistička zajednica također će pojačati promidžbu na
češkom tržištu, a, kako je istaknuto, potrebno je smanjiti cijene
zračnog prijevoza između Češke i Hrvatske.
(Hina) hš sp
052100 MET sep 94
052100 MET sep 94
Papa Franjo imao dvije epizode akutne respiratorne insuficijencije - Vatikan
Objavljene nominacije za nagradu Laureus
Trump Zelenskijevu izjavu da je kraj rata daleko nazvao "najgorom izjavom"
Olić objavio popis igrača za prijateljski turnir u Dohi
Cvijet Mediterana: Lijepa pobjeda Eme Hajdinić
Zbog neodređene prijetnje policija raščistila Glavni kolodvor u Beču
Blatter i Platini ponovo na sudu zbog optužbi za korupciju
OIF Tjedni pregled: Investicijski fondovi s pozitivnim tjednim rezultatom u većini
Egipatska alternativa Trumpovom planu za Gazu želi ostaviti Hamas po strani
Gospodarstvo - ukratko do 17,30 sati