FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAVRŠENO SAVJETOVANJE O PLURALIZMU U ODGOJU I ŠKOLSTVU

ZAGREB, 10. veljače (Hina) - Pluralizam u odgoju i hrvatskom školstvu uspješnije će se i brže razvijati ako će to načelo biti promaknuto i u odgovarajućima zakonskim rješenjima koja bi, s tim u vezi, tek trebalo donijeti, jedan je od zaključaka s danas u Zagrebu završenog dvodnevnog savjetovanja Pluralizam u odgoju i školstvu. Savjetovanje su organizirali Ured za Hrvatsku Europskog foruma za slobodu u odgoju (EFSOH) i studij Pedagogijskih znanosti Filozofskog fakulteta zagrebačkog Sveučilišta . Na temelju rasprava provedenih po skupovima i današnjeg predstavljanja modernih alternativnih pedagoških načela Marije Montessori, Celestina Freineta i waldorfske pedagogije, ukazano je da je potrebno razvijati međusobnu komunikaciju odgajatelja s učenicima i njihovim roditeljima te da se sve odgojne ustanove trebaju u potpunosti "otvoriti" prema korisnicima njihovih usluga. Da bi se te zadaće i ostvarile, istaknuto je, posebnu pozornost i potporu treba dati i djelovanju u sklopu proglašene Međunarodne godine obitelji. Tajnik Organizacijskog odbora savjetovanja Milan Matijević izvijestio je da će zaključci i preporuke savjetovanja, nakon dodatnog sažimanja, biti dostavljeni nadležnim ustanovama, među kojima i Ministarstvu kulture i prosvjete Republike Hrvatske. U radu savjetovanja su, uz brojne hrvatske pedagoge, sudjelovali i predsjedavajući Europskog foruma za slobodu u odgoju Eginhard Fuchs, dr. Manfred Borchert, jedan od utemeljitelja Slobodne škole Bochum, dr. Karel Rydl, profesor pedagogije na Filozofskom fakultetu Karlova Sveučilišta u Pragu te dr. Juan Vecchi, vikar generala salezijanskog reda. (Hina) ip ds 101527 MET feb 94 101527 MET feb 94

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙