FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OKRUGLI STOL: METODOLOŠKO-METODIČKA UTEMELJENOST PROGRAMA I UDŽBENIKA

ZAGREB, 13. siječnja (Hina) - Na okruglom stolu pod nazivom Metodološko-metodičke utemeljenosti programa i udžbenika, priređenom danas u Zagrebu, istaknuto je da što hitnije treba preustrojiti školstvo radi što aktivnjeg sudjelovanja učenika u nastavi. U tom nastojanju posebno mjesto trebali bi imati nastavni programi i udžbenici koji bi trebali biti nanovo koncipirani. Ante Bežen, iz Ministarstva kulture i prosvjete, istaknuo je da su učenici preopterećeni nastavnim programom te da programe nekih udžbenika intelektualno ne mogu ni pratiti. Dodao je još da nema jasne stručno-pedagoške platforme na osnovi koje bi se priređivali suvremeni programi i udžbenici. Dr. Nedjeljko Kujundžić je u svom izlaganju istaknuo da učitelj u novom modelu obrazovanja treba voditi učenika ali uz njegovo aktivno sudjelovanje u obrazovnom procesu. Dr. Nikola Pastuović govorio je o sustavu odgoja i obrazovanja i njegovom odnosu prema okolini. Ocijenio je da su dosadašnje promjene išle sporo i pogrešno, te su izgubljene dvije godine koje moraju biti nadoknađene uz pomoć pedagoških stručnjaka iz zemlje i inozemstva. Na okruglom stolu raspravljalo se i o mjestu i ulozi programa i udžbenika u sistemskom modelu odgoja; o teoriji i praksi izrađivanja suvremenih programa i udžbenika; o programu i udžbenicima nastavnih predmeta danas i u odnosu na suvremeno učiteljstvo. (Hina) mć 131239 MET jan 94 1321

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙