ZAGREB, 13. siječnja (Hina) - Na okruglom stolu pod nazivom
Metodološko-metodičke utemeljenosti programa i udžbenika, priređenom
danas u Zagrebu, istaknuto je da što hitnije treba preustrojiti
školstvo radi što aktivnjeg sudjelovanja učenika u nastavi. U tom
nastojanju posebno mjesto trebali bi imati nastavni programi i
udžbenici koji bi trebali biti nanovo koncipirani.
Ante Bežen, iz Ministarstva kulture i prosvjete, istaknuo je da su
učenici preopterećeni nastavnim programom te da programe nekih
udžbenika intelektualno ne mogu ni pratiti. Dodao je još da nema jasne
stručno-pedagoške platforme na osnovi koje bi se priređivali suvremeni
programi i udžbenici.
Dr. Nedjeljko Kujundžić je u svom izlaganju istaknuo da učitelj u
novom modelu obrazovanja treba voditi učenika ali uz njegovo aktivno
sudjelovanje u obrazovnom procesu. Dr. Nikola Pastuović govorio je o
sustavu odgoja i obrazovanja i njegovom odnosu prema okolini. Ocijenio
je da su dosadašnje promjene išle sporo i pogrešno, te su izgubljene
dvije godine koje moraju biti nadoknađene uz pomoć pedagoških
stručnjaka iz zemlje i inozemstva.
Na okruglom stolu raspravljalo se i o mjestu i ulozi programa i
udžbenika u sistemskom modelu odgoja; o teoriji i praksi izrađivanja
suvremenih programa i udžbenika; o programu i udžbenicima nastavnih
predmeta danas i u odnosu na suvremeno učiteljstvo.
(Hina) mć
131239 MET jan 94
1321
Križevci pokrenuli javnu nabavu za gradnju milijunski vrijednog školskog objekta
PU: Promet u maloprodaji 40 posto veći nego 31.1. i 21 posto manji nego 17.1.
Demi Moore najbolja glumica na Critics' Choice Awards
Pregled teniskih turnira
Hamas se sprema osloboditi tri izraelska taoca u sklopu primirja u Gazi
Super Bowl: Chiefsi u lovu na povijest, Eaglesi željni uzvrata
SKV: Svijet uz kavu
SKV: Svijet u 9,30 sati
Baltičke zemlje skidaju se s ruske električne mreže: Kraj rizika od "ucjena"
NBA: Phoenix nakon produžetka bolji od Utaha