FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA RUSIJA-AEROFLOT

Nadnaslov:Aeroflot Russian International Airlines ostvaruje profit Naslov: Aeroflot pred privatizacijom Podnaslov:Ruski državni međunarodni avioprijevoznik, nastao nakon sloma gigantske sovjetske državne aviokompanije Aeroflot, koji je u 1993. zabilježio pozitivne rezultate, blokiran je trenutno prepirkom između tvrtke i vlade glede načina njezine privatizacije. Proces restrukturiranja i privatizacije u ruskom civilnom zrakoplovstvu od iznimna je značaja želi li avio-industrija biti kompetitivna na svjetskim tržištima, ističu stručnjaci. Piše: Andrew LONG, Reuter ZUERICH - Ruski državni međunarodni avioprijevoznik, koji je zaokupljen prepirkom glede načina na koji bi trebao biti privatiziran slijedom vladinih reformi, objavio je početkom tjedna da je zabilježio pozitivne financijske rezultate u 1993. godini. "Ostvarili smo pozitivan rezultat u 1993.", objavio je generalni upravitelj Aeroflot Russian International Airlinesa za Švicarsku Genadij Egorov, dodajući međutim kako ne može navesti egzaktne podatke o visini profita ostvarenog prošle godine. Aeroflot Russian International Airlines je ruski međunarodni avioprijevoznik, nastao nakon sloma gigantske sovjetske državne aviokompanije Aeroflot. Posjeduje oko 130 zrakoplova. Proces restrukturiranja i privatizacije doveo je rusko civilno zrakoplovstvo u kaotično stanje. No analitičari navode da je taj proces od iznimna značaja želi li avio-industrija biti kompetitivna na svjetskim tržištima i izaći nepovrijeđena reformama koje u ruskoj privredi metu sve pred sobom. Stotine zasebnih domaćih i međunarodnih avioprijevoznika zasnovano je nakon raspada Aeroflota, koji je godinama bio najveća svjetska aviokompanija. Rusija, gdje je Aeroflot nekoć imao najveći monopol u zračnom saobraćaju na svijetu, udomljuje sada preko 300 zasebnih avioprijevoznika. Međunaslov: Nužna integracija malih avioprijevoznika Tvrtka Aeroflot Russian International Airlines treba biti privatizirana, no proces je zaglibio u prepirci između dužnosnika tvrtke i vlade oko toga treba li biti razdijeljena na dijelove ili pak prodana u komadu. Zamjenik čelnika ruske Uprave za zračni promet Valerij Kasjanenko rekao je nedavno da će se većina novih ruskih avioprijevoznika morati integrirati žele li imati bilo kakve šanse za opstanak. Mnogi od tih avioprijevoznika još uvijek moraju biti privatizirani, kao i stotine zračnih luka i poduzeća u avijaciji. No probleme stvara i neslaganje između ruske Uprave za zračni promet i agencije za državno vlasništvo Goskomimučestvo. Konačni rezultat novog državnog avioprijevoznika za 1993. godinu biti će objavljen za otprilike tri mjeseca, rekao je Egorov, navodeći da ne može izreći točan podatak koliko je profit rusko civilno zrakoplovstvo u cjelini zabilježilo 1992. godine. Egorov je iznio scenarij po kojem bi ruski državni avioprijevoznik mogao u dvije godine biti podijeljen, s 51 posto učešća koje bi pripalo državi i 49 posto u privatnim rukama. "Nakon tri godine mogli bismo vidjeti da li da tvrtka ostane državni avioprijevoznik ili da se nastavi s njenom daljnom privatizacijom", dodao je. Egorov je naveo i tri osnovne zadaće koja stoje pred ruskim državnim avioprijevoznikom: restrukturiranje i privatizacija, modernizacija flote te suradnja kako s avioprijevoznicima u Rusiji tako i s onima u zemljama bivšeg Sovjetskog Saveza. Egorov je također izjavio da je Aeroflot Switzerland ostvario ciljeve iz proračuna za 1993. godinu te da je "zadovoljan" rezultatom. (Hina) br 130755 MET jan 94 1348

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙