ZAGREB, 20. prosinca (Hina) - S više od 500 zaposlenih djelatnika i godišnjim ukupnim prihodom višim od 100 milijuna njemačkih maraka Ledo d.d. pripada u skupinu velikih hrvatskih kompanija, rečeno je na današnjoj konferenciji za
novinare Leda d.d. na kojoj ju predstavljen novi grafički vizualni identitet tvrtke te novi proizvodi Ledo tijesta.
ZAGREB, 20. prosinca (Hina) - S više od 500 zaposlenih djelatnika i
godišnjim ukupnim prihodom višim od 100 milijuna njemačkih maraka Ledo
d.d. pripada u skupinu velikih hrvatskih kompanija, rečeno je na današnjoj
konferenciji za novinare Leda d.d. na kojoj ju predstavljen novi grafički
vizualni identitet tvrtke te novi proizvodi Ledo tijesta. #L#
Direktorica Leda Ljerka Puljić naglasila je da Ledo u proizvodnji
smrznutih proizvoda drži 52 posto tržišta dok se za preostalih 48
posto bori čak petnaestak stranih konkurenata. "To je za nas veliki
izazov i stoga se brzo prilagođavamo svim tržišnim i marketinškim
novinama", kazala je Puljić ističući da je kompanija Ledo zadovoljna
poslovanjem u 1995. godini iako je ona bila izuzetno teška zbog
ukupnih gospodarsko-političkih okolnosti, ali i vrlo agresivnog
nastupa konkurencije na hrvatskom tržištu.
Ledo će u idućoj 1996. godini na tržište istupiti nešto agresivnije i
s punim optimizmom ulazi u nju predstavljajući nove proizvode Ledo
tijesta u osam različitih oblika i u novom atraktivnom pakovanju, kazala
je direktorica Leda d.d. najavljujući za novu sladolednu sezonu, od početka
travnja, i osam novih vrsta Ledo sladoleda.
Nakon konferencije za novinare održan je Ledo party u zagrebačkom
Hotelu Intercontinental, na kojem su predstavljeni novi Ledo proizvodi.
(Hina) msj do
201501 MET dec 95