MALINSKA, 5. prosinca (Hina) - Hrvatski hotelijeri i znanstvenici s područja hotelijerstva raspravljali su na današnjemu okruglom stolu "Kategorizacija - doprinos kvaliteti ugostiteljskih usluga", u sklopu poslovnih susreta
Proizvođači hotelijerstvu '96., o novostima koje donosi novi Pravilnik o razvrstavanju, minimalnim uvjetima i kategorizaciji ugostiteljskih objekata te o utjecaju njegove provedbe na kakvoću hrvatskih ugostiteljskih usluga.
UGOSTITELJSKIH USLUGA"
MALINSKA, 5. prosinca (Hina) - Hrvatski hotelijeri i znanstvenici s
područja hotelijerstva raspravljali su na današnjemu okruglom stolu
"Kategorizacija - doprinos kvaliteti ugostiteljskih usluga", u sklopu
poslovnih susreta Proizvođači hotelijerstvu '96., o novostima koje
donosi novi Pravilnik o razvrstavanju, minimalnim uvjetima i
kategorizaciji ugostiteljskih objekata te o utjecaju njegove provedbe
na kakvoću hrvatskih ugostiteljskih usluga. #L#
Provedba novoga pravilnika, po riječima hrvatskog ministra turizma
mr. Nike Bulića, nužna je kako bi se postojeći, ponajprije hotelski
objekti objektivno kategorizirali i uskladili sa svjetskim standardima
jer su osjetne razlike u kvaliteti hotela koji nose istu kategoriju.
Osim toga, uz strože standarde i nove oznake ugostiteljskih objekata,
posebice je važno što će se po tom pravilniku ocjenjivati i kvaliteta
ugostiteljskih usluga jer je cilj nove kategorizacije, uz unapređenje
kvalitete tih usluga, i zaštita potrošača, istaknuo je načelnik Odjela
za kategorizaciju u Ministarstvu turizma mr. Davor Njirić.
Sudionici današnjega okruglog stola iznijeli su i neke primjedbe na
nedavno donesen pravilnik. Uz ostalo, primijećena je jezična
nedosljednost u novom pravilniku i u Zakonu o ugostiteljskoj
djelatnosti. Kako je istaknuo ministar Bulić, jezične manjkavosti
važećih turističkih propisa će se ispraviti, a - bude li trebalo, novi
će se pravilnik usklađivati prema zahtjevima prakse.
(Hina) bis dd
052129 MET dec 95