FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRT O PRAĆENJU IZBORA U ZASTUPNIČKI DOM HRVATSKOG SABORA

ZAGREB, 30. studenoga (Hina) - Direktor Hrvatske radio-televizije Ivan Parać predstavio je na današnjoj konferenciji za novinare Izvještaj HRT-a o praćenju izbora za zastupnike u Zastupnički dom hrvatskog Sabora. Prema tom izvještaju, HRT je od promidžbe političkih stranaka na televiziji i radiju ostvarila prihod od ukupno 5.625.408 kuna, od čega Hrvatskom radiju pripada 565.581 kuna, a HTV-u 5.059.827 kuna.
ZAGREB, 30. studenoga (Hina) - Direktor Hrvatske radio-televizije Ivan Parać predstavio je na današnjoj konferenciji za novinare Izvještaj HRT-a o praćenju izbora za zastupnike u Zastupnički dom hrvatskog Sabora. Prema tom izvještaju, HRT je od promidžbe političkih stranaka na televiziji i radiju ostvarila prihod od ukupno 5.625.408 kuna, od čega Hrvatskom radiju pripada 565.581 kuna, a HTV-u 5.059.827 kuna. #L# Od svih stranaka, prema fotokopijama internih dokumenata HRT-a koji su podijeljeni novinarima, najviše je za promičbu na programima HRT-a izdvojila Hrvatska demokratska zajednica. HRT je od HDZ-a naplatila netto iznos od 3.836.050 kuna za reklamne poruke na HTV-u i 293.282 kuna za promičbu na Hrvatskom radiju. Slijede, primjerice, HSLS s ukupno 647.151 kuna, SDP s 356.997 kuna i IDS s 245.519 kuna za reklamne poruke na HTV-u i Hrvatskom radiju. Sukladno zakonskim propisima, kazao je Parać, HRT je izradila svoja Programska pravila za praćenje izbora, kojima je cilj bio sve stranke staviti u potpuno ravnopravan položaj tijekom promidžbene kampanje. Direktor HRT-a je, međutim, pozvao na otvaranje javne rasprave o načinu i pravilima ponašanja u promidžbi političkih stranaka tijekom izborne utrke, a, kako je istaknuo, najbolje bi bilo kada bi hrvatski Sabor utvrdio ta pravila ponašanja, jer bi se tako otklonila kolizija između postojećih zakonskih odredbi i procesa demokratizacije te zahtjeva političkih stranaka. U početku niti jedna stranka, nastavio je Parać, nije imala primjedbi na pravila predstavljanja, već je HRT dobila primjedbe od republičke Izborne komisije i Ustavnog suda Republike Hrvatske. Izravnih stranačkih sučeljavanja nije bilo jer su za njih pristanak dale tek dvije manje stranke, a najviše je problema kasnije izazvala plaćena politička promidžba putem posebnih emisija, no ta je promidžba iznosila tek pet posto od ukupne promidžbe na HRT-u, pojasnio je Parać. Zakon o telekomunikacijama, nastavio je Ivan Parać, izričito govori da reklamna poruka mora biti pravedna i časna, te da ne smije navoditi na pogrešno mišljenje. Stoga je HRT prvotno zadržala pravo uskrate emitiranja pojedinih reklamnih poruka, no nakon donešenih ocjena nadležnih arbitražnih tijela, Izborne komisije RH i Ustavnog suda RH, sve naručene promidžbene poruke emitirane su na HTV-u, rekao je Parać. Sva pitanja vezana za sporne promidžbene spotove, HRT je rješavala "u hodu", s agencijom posredovanjem koje su stranke zakupljivale reklamno vrijeme, i koje su time bile stvarno nadležne za zastupanje njihovih interesa, kazao je direktor HRT-a. Stoga je HRT ukazivala na činjenicu da svoja neslaganja i prigovore glede termina emitiranja spotova, strake trebaju rješavati izravno s agencijom kod koje su i ugovarale termine objave svojih spotova, a problemi su nastajali i zbog toga jer je ista agencija predstavljala i zastupala dvije različite političke stranke, istaknuo je direktor HRT-a Ivan Parać predstavljajući Izvještaj HRT-a o praćenju izbora za zastupnike u Zastupnički dom hrvatskog Sabora. (Hina) rd sp 301847 MET nov 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙